שוטרי תחנת נתניה והיחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון ממשיכים בחקירה מואצת של אירוע הקטטה בנתניה שלשום (שבת), שבו נרצח נתין זר בן כ-30.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחוב הרצל
זירת האירוע ברחוב הרצל
זירת האירוע ברחוב הרצל
(צילום: א ב)
בתוך כך, הלילה איתרו שוטרי התחנה חשוד נוסף במעורבות ברצח - נתין זר מאריתריאה בן כ-33 המתגורר בנתניה, ועצרו אותו לחקירה. בתום חקירתו ביל"פ שרון ובהתאם לחומר הראיות בתיק, תבחן המשטרה להביאו לדיון בבקשה להאריך מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה.

קראו גם:

נזכיר כי הקטטה אירעה ברחוב הרצל בעיר ובה נתינים זרים השליכו כיסאות, דקרו זה את זה והתקוטטו. באירוע נדקר למוות גבר בן כ-30 ו-13 אנשים נוספים נפצעו באורח אנוש, קשה ובינוני ופונו כשהם סובלים מפציעות חודרות לבתי החולים הלל יפה בחדרה ולניאדו בנתניה.

קטטה ברחוב הרצל
(צילום: דניאל עמרם ללא צנזורה)


בתגובה לקטטה ההמונית ביצעו השוטרים ירי באוויר. המשטרה עצרה ביום שבת שישה אזרחים זרים החשודים במעורבות בקטטה האלימה. שוטרי תחנת נתניה ולוחמי יס"מ שרון הפעילו את כלל האמצעים הנדרשים, לרבות רימוני הלם וירי הרתעתי, לשם השבת הסדר על כנו בנתניה.
מאוחר יותר בשבת הגיעה לזירת האירוע ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר ודיברה עם מפקד תחנת נתניה נצ"מ שמעון דהאן והכוחות בשטח.

מרים פיירברג-איכר ונצ"מ שמעון דהאן בזירת הקטטה
(צילום: פרטי)


"אני מגבה את שוטרי נתניה באופן מלא! הם פעלו בכדי להגן על תושבי העיר", אמרה ראש עיריית נתניה בזירה. "אירוע האלימות החריג שהתרחש הערב חצה את כל הקווים האדומים. מרבית הפורעים הגיעו מחוץ לנתניה כדי ללבות את המהומה שהחלה עוד בתל אביב. את אלימות המסתננים אנחנו נמגר - ביד ברזל.
"אני קוראת לממשלה לערוך חישוב מסלול מחדש לגבי אותם עובדים זרים שמרשים לעצמם להשתולל ולנקוט באלימות. נתניה ניצחה את גלי הטרור והפשיעה, הוצאנו ביד ברזל את הגורמים הפליליים, וכך את האלימות שהרימה ראש הערב - נרחיק מנתניה! ‏הנחיתי את יחידות העירייה להיערך בכוחות מוגדלים למתן סיוע, עיריית נתניה תפעל לסייע לבעלי העסקים באזור כך שיוכלו לחזור לפעילות מלאה בהקדם".