בעלי עסקים ותושבים העובדים באזור התעשייה הישן, מתלוננים כי השטח החולי מאחורי בתי המלאכה ברחוב הפלדה, הפך למגרש גרוטאות של מכוניות נטושות. לטענתם, מספר המכוניות הנטושות גדל ותופס מקומות חניה יקרי ערך באזור.
1 צפייה בגלריה
גרוטאות באזור התעשיה
גרוטאות באזור התעשיה
גרוטאות באזור התעשיה
( פרטי)
"מהקטע של רחוב הנגר והשיש בסמוך לרחוב הפלדה, יש לפחות עשרים מכוניות נטושות", מספר תושב העיר העובד באזור התעשייה, "חלקן שנים שם. למדבקות האזהרה של העירייה כבר ירד כל הצבע. מדובר מבחינתי באוזלת יד.
קראו גם>>
"אני עובד שם, ומדי פעם אני צריך להחנות את הרכב. ובלי ברירה כשאני חונה בחניה של הסופרמרקט הגדול כאן, אני לוקח מהסופר חניה. וזה לא רק אני שמתקשה למצוא חניה. מה עם פקחים שצריכים להוריד סחורה? מה עם לקוחות של בתי עסק? זה שטח חולי עם המון פוטנציאל לחניה, חבל".
פנית למוקד העירוני?
"פניתי למוקד העירוני, והוא לא נתן לי תשובות. לא מתייחסים. יש שם מכוניות שהמדבקה של העירייה פגת תוקף עליהן - כתוב פינוי תוך 48 שעות ובפועל זה פינוי תוך 48 חודשים".
מהעירייה נמסר: "העירייה פועלת בהתאם להוראות חוק עזר לנתניה. בעיר מגרש לגרירת רכבים נטושים וגרוטאות באזור התעשיה קריית אליעזר. בחודש מרץ נפתחו 103 פניות אודות רכבים נטושים. בחודש אפריל נפתחו 142 פניות. בחודש מאי נפתחו 176 פניות. בחודש יוני 236 פניות".
לעדכונים: חדשות נתניה