הורים לתלמידים בבית הספר שלהבות חב"ד (לשעבר בית ספר שז"ר) בשכונת נאות שקד אזורים גילו בבוקר יום ראשון כי במהלך הלילה נפלו גופי תאורה גדולים מתקרת חדר ההתכנסות, בשעה שהמקום היה ריק מאדם. לדבריהם, בנס נמנע פה אסון.
2 צפייה בגלריה
גופי התאורה שנפלו. ההורים חוששים
גופי התאורה שנפלו. ההורים חוששים
גופי התאורה שנפלו. ההורים חוששים
(צילום: פרטי)
ההורים, שילדיהם לומדים במקום במסגרת קייטנת החופש הגדול, פנו לעיריית נתניה בדרישה לבצע בדיקה מקיפה במתקני בית הספר ועל מנת שתשפץ את המבנה לפני תחילת שנת הלימודים הקרובה. ההורים מבקשים מהנהגת ההורים לא לפתוח את שנת לימודים הקרובה אם בית הספר לא יעבור בדיקה ושיפוץ מקיף.
"אני לא שולחת את הבן שלי יותר לקייטנה של החופש הגדול שמתקיימת בבית הספר", אומרת מעין צוברי. ''עיריית נתניה הבטיחה שהיא תעביר את שלהבות למבנה אחר, וזה לא קורה. למה הם מחכים?".
"מדאיג שקורה דבר כזה", אומרת אמא נוספת. "מדובר בליקויים בטיחותיים חמורים והגיע הזמן שהעירייה תטפל בהם בצורה יסודית. לא תשים פלסטר על פלסטר. הילדים שלנו לומדים שם, והמינימום זה שהם ילמדו במקום בטוח".

2 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
"שנת הלימודים לא תיפתח, אם הליקויים לא יתוקנו"
(המחשה: Shutterstock)

קראו גם:

נציין כי מאז תחילת השנה אירעו בבית הספר בו לומדים 500 ילדים מספר אירועים חריגים, כולל שלוש התלקחויות של ארון החשמל במבנה, שהסתיימו ללא נפגעים. בנוסף, ההורים מתלוננים על בעיות הנדסיות במבנה הוותיק.
"ברור שלא נפתח את שנת הלימודים אם כל הליקויים לא יתוקנו", מבהיר יו"ר ועד ההורים בשלהבות חב"ד זוהר פדידה. "עד לאחרונה הייתה הידברות עם העירייה בנוגע למעבר למבנה אחר. כל הניסיונות לא צלחו ולאחר שבישרנו להורים שלצערנו לא קיבלנו את מה שייחלנו, אנחנו כרגע במצב שההורים מציפים את הבעיות שהם מכירים ולצערי הליקויים חמורים, חלקם ברמה ההנדסית במבנה וחלקם בכל הקשור לבעיות חשמל שחווינו לאורך השנה. אנחנו דורשים לקבל אישור ממהנדס מוסמך ומהנדס חשמל שמוכן לקחת אחריות על כל המשתמע. אנחנו דורשים שייעשו בדיקות, ולקבל אישורים''.
מעיריית נתניה נמסר: "אגף אחזקות נמצא בקשר הדוק עם הנהלת בית הספר ופועל לטובת תלמידי בית הספר כדי לאפשר להם שגרת לימודים נאותה. במסגרת זו מתכננת העירייה לערוך בבית הספר שיפוצי קיץ נרחבים בהמשך לעבודות שיפוץ שנערכו בבית הספר במהלך השנים. העבודות הנוכחיות יחלו בתום סיום פעילות בית הספר של החופש הגדול".