שלושה וחצי שבועות אחרי ששופרסל החלה במבצע בובות דיסני פופ'ז הרשת בטרפת, הילדים בהיסטריה וההורים הפכו לקהל שבוי ברשת מזון אחת שרק בה אפשר למצוא את הבובות.
3 צפייה בגלריה
בובות דיסני. הילדים במרוץ לאיסוף שלהן
בובות דיסני. הילדים במרוץ לאיסוף שלהן
בובות פופ'ז
(צילום: פרטי)
זוכרים את הקראנץ' פיסטוק, הרולאפס והקראנץ' קורנפלקס? הכירו את הטרנד החדש של קיץ 2023 שהוא לא מזון, אבל רק אם תרכשו ברשת המזון שופרסל ורשת הפארם BE, תוכלו להניח את ידיכם עליו. במה מדובר? באוסף של 24 בובות מיניאטוריות של דיסני - נמו, ספידי מקווין, באזז שנות אור, מייק ממפלצות בע"מ, סינדרלה, אנה ואלזה, סימבה ועוד. בובה ניתן לקבל בתנאי שביצעתם קנייה בסכום העולה על 100 שקל, ועד ארבע בובות בכל קנייה. הטרנד הזה גורם להורים לבקר ברשת המזון הרבה יותר מפעם בשבוע, ומהילדים לפתח חוש עסקי, הכולל קבוצות וואטסאפ ופייסבוק למכירה והחלפה.
"הילדים שלי מטריפים אותי בגלל הבובות האלו, הם עושים החלפות ומחפשים כל הזמן בובות שחסרות להם", אומר ליאור לנצינצקי, שמתגורר בנתניה. "מהרגע שזה יצא אני כל שבוע בשופרסל כי הם רוצים לאסוף את הבובות האלו. זה אומר שיש לנו כבר איזה 20 בובות בבית וזה כל הזמן גדל כי בממוצע בכל קנייה אני מביא ארבע בובות והם גם מקבלים בובות מחברים ומהמשפחה".

3 צפייה בגלריה
איתי, מאי ואיתמר לנצינצקי עם אוסף הפופ'ז
איתי, מאי ואיתמר לנצינצקי עם אוסף הפופ'ז
איתי, מאי ואיתמר לנצינצקי עם אוסף הפופ'ז
(צילום: פרטי)

"זה פשוט שיגעון חדש שדחפו לנו ההורים, זה מה שזה", אומרת אמא מכפר יונה. לטענתה, "רק בגלל שכל 100 שקל מזכים אותי בבובה נוספת, אני מוסיפה עוד כמה פריטים לקנייה בשביל להגיע ל-400 שקל. בשבועות האחרונים אני לא קונה ברשתות אחרות כי שם אין את המבצע הזה. לא רק זה, בגלל שהם רוצים סדרה של בובות, אני גם בקבוצות וואטסאפ למכירה והחלפה".
"את הבובות הראשונות ראיתי במסיבת יום הולדת של ילד בכיתה", מספרת סיון גיטליץ, בעלת סניפי דואר בנתניה וכפר סבא. "אחת האימהות נכנסה עם שקית עם שמונה יחידות. הילדים פשוט קפצו עליה וביקשו בובה. היא היתה המומה נוכח ההתנפלות ופשוט הכניסה את זה לתיק. באותו הרגע כולם היו חברים של הבת שלה וציפו לקבל בובה".

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
בובות פופ'ז
בובות פופ'ז
בובות פופ'ז
(צילום: פרטי)

אמא נוספת מספרת שנוכח השיגעון החדש, הילדים שלה אספו למעלה מ-50 בובות, אבל עדיין לא הגיעו לאוסף של 24 בובות שונות. "הילדים שלי שדרגו את עניין ההחלפות של הבובות ומעיפים מה שיש להם כפול. הם עושים את זה דרך הפייסבוק שלי, שם מפרסמים החלפות לפי עיר ואיזה בובה חסרה, ויש ממש קבוצות וצ'טים. אנשים אפילו מוכרים בובות נדירות במרקט פלייס. מצאתי גם מלא סרטונים בטיקטוק ובאינסטגרם של ילדים שמפרסמים את מה שהצליחו לאסוף. הכי מעצבן אותי זה הקופסה שבשביל לקבל צריך לקנות מוצרי חלב ואנחנו בבית לא צורכים שום מוצר שיש בו לקטוז".
"זה ממש שיגעון מה שקורה בגלל הבובות האלה, כבר חילקנו אלפים", אומרים בשירות הלקוחות בשופרסל דיל ברחוב הכדר בנתניה. "אנשים מגיעים לקופה הראשית עם החשבונית וממש בודקים כמה בובות מגיעות להם. הם לא יזוזו מפה עד שהם יקבלו את הבובות, גם אם זה דורש מצדם המתנה. חלקם מספרים לי במעמד קבלת הבובות שהם קנו סתם עוד ואזה או מחבת קטנה, בשביל להגיע לסכום. חלקם, ממש מגיבים בכעס, אם הם חוזרים לקבל בובה בלי קבלה, אני צריכה כל פעם מחדש להסביר להם שהכל ספור ואי אפשר לקבל בובות ככה סתם. בנוסף, כבר לא נשארו לנו מעמדים לבובות שגם זה עולה כסף".