פיטורין בהפתעה: זמן קצר לפני כניסת שבת, הודיעה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג – איכר, כי פיטרה את חברות המועצה טלי מולנר וציפי קפל
1 צפייה בגלריה
טלי מולנר, מרים פיירברג-איכר. פיטורים מפתיעים
טלי מולנר, מרים פיירברג-איכר. פיטורים מפתיעים
טלי מולנר, מרים פיירברג-איכר. פיטורים מפתיעים
(צילום: אסף פרידמן, עידו ארז)
הודעתה של ראש העירייה הגיעה לאחר ישיבת מועצת העיר ביום רביעי האחרון, בה עלו חילוקי דעות בין חברות סיעת 'פעימה' חדשה בין חברי הקואליציה, הן בשל התנגדותן לסגירת בית ספר שז''ר והן בשל הצעה לסדר בנושא הצבת פודטראק בעיר בסופ"ש. לאחר הישיבה פרסמה מולנר פוסט בו הגיבה לכינוי שהעניקה לה ראש העירייה בישיבה: 'שחקנית בהבימה', זאת לאחר שהגיבה בצעקות ודמעות נגד סגירת בית הספר.
בפוסט התגובה שהעלתה מולנר כתבה: 'אני גאה להיות שחקנית בהבימה. אני שלמה בצדקתי ובצדקת מאבק תלמידי שז''ר".
זמן קצר לאחר מכן הגיעה הודעת התגובה של פיירברג-איכר בהודעת פוסט שבה כתבה כי חבר המועצה, אבי סלמה, ימונה לסגן ראש העירייה ללא שכר, וזאת בנוסף לתפקידיו כיו"ר חל"ת וממונה על הכספים, תיק מעמד האישה יועבר לחברת המועצה תרצה גרינפלד, תיק הרווחה יועבר לידי סיעת 'אחריי' ותיק החופים יועבר לידיה של שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העירייה.
בהודעה כתבה פייברגר -איכר לחברות המועצה המפוטרות כי היא מודה להן על פועלן: "בשלוש השנים האחרונות עבדנו בשיתוף פעולה ואני בטוחה שבעתיד נשוב ונשתף פעולה, דלתי תמיד פתוחה עבור כולם, כך היה וכך יהיה".
קראו גם:
הודעתה של ראש העירייה גררה תגובות לכאן ולכאן. מתנגדיה טוענים כי עשתה טעות פוליטית שתעלה לה בבחירות ומנגד היו שטענו כי הקואליציה איבדה חברות חשובות מאוד שהיו אהודות, פעילות ובעלות כוח שיעבור עכשיו לאופוזיציה.
טלי מולנר בתגובה ל"מיינט נתניה": "הייתי בהלם. לא נפגשנו ולא דיברנו. אני עושה את עבודתי בהתנדבות והיא מפטרת אותי ממנו ועוד בהודעה. הדרך שהיא עשתה את זה בווטס אפ לצד פוסט שהיא העלתה, מדיחה אותי בו בזמן שהיא כבר מחלקת את התיקים שלי. לא ידעתי מה לעכל קודם. לא יכולת לקרוא לי למשרד כמו בן אדם ולהגיד לי, החלטתי לחתוך את השותפות בינינו? אתה יודע שפוליטיקה זה דבר מגעיל אבל ככה לא נוהגים. עשרות אנשים הגיבו לי שהיא כנראה פוחדת שיש לידה אנשים חזקים שמרימים את הראש. האכזבה שלי היא בעיקר מהדרך בה זה נעשה".
למה את חושבת שהיא עשתה את זה?
התבקשתי להוריד את ההצעה לסדר של ה-פודטראק והתעקשתי להעלות אותה לסדר. וגם התמיכה שלי בשז''ר. אבל אנחנו נהיה באופוזיציה, אופוזיציה שעושה, חזקה ומקדמת. אנחנו לא מתכוונות להעלם. אנחנו כאן כדי להישאר. ובשנה וחצי הקרובות נעשה את זה מספסלי האופוזיציה. וישמעו אותנו גם משם. אני מאוד התרגשתי מכמות האהבה והחיבוק של התושבים בכל מקום שהלכתי וגם התגובות ברשת. זה מחמם את הלב. לא היו לי כוונות לפרוש לאופוזיציה אבל זו החלטה שלה כראש העיר. זה רק נותן לי כוח ומחזק אותי לרוץ בבחירות הקרובות".
לעדכונים - חדשות נתניה