בית משפט השלום בנתניה גזר 11 חודשי מאסר על צעירה בת 26 מנתניה, לאחר שדקרה פעמיים את בן זוגה במהלך ויכוח. האירוע התרחש לפני כארבעה חודשים, כאשר במהלך ויכוח, נטלה האישה סכין מטבח ואיימה עליו באומרה "אל תעצבן אותי אני אחתוך אותך".
1 צפייה בגלריה
איימה עליו בסכין
איימה עליו בסכין
איימה עליו בסכין
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
בן זוגה שאל אם היא מסוגלת לחתוך אותו, והיא השיבה בחיוב וחתכה אותו בידו הימנית. לאחר שאמר לה בן זוגה כי הוא מבקש להתרחק ממנה, שאלה אותו הצעירה אם הוא רוצה להזמין משטרה, נטלה סכין נוספת ודקרה אותו בגבו. לאחר מכן איימה עליו כשאמרה "אם תיפול עליי, אפול עליך פי עשר" ו-"תכניס אותי לבית סוהר, אני אכניס אותך לבור מתחת לאדמה".
קראו גם:
על פי גזר הדין, לצעירה ישנן שלוש הרשעות קודמות בגין ביצוע עבירות של הפרעה לשוטר, איומים, הפרת צו בית משפט, הפרת הוראה חוקית ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. הצעירה אף ריצתה בעברה עונשי מאסר לתקופות שונות.
במהלך המשפט, העיד בן זוגה לטובתה. הוא אף אמר כי הוא סולח לה, וכי הוא מבקש להמשיך לחיות איתה וללוות אותה בהליך שיקום וטיפול בעקבות התקיפה, אותו החלה הצעירה טרם מעצרה.
"הנאשמת פגעה בערכים של שמירה על כבודו של אדם, שלמות גופו, תחושת הביטחון שלו, שלוות נפשו, חופש הבחירה שלו, ושלמות התא המשפחתי. מדובר ברף חומרה גבוה שעה שהנאשמת גרמה לפציעת המתלונן באמצעות סכין, גרמה לו חתכים בידו ובגבו ורק בנס לא נגרם נזק חמור בהרבה", נכתב בגזר הדין של השופטת טל אוסטפלד נאוי. עם זאת, בית המשפט הצהיר כי התחשב במתן גזר הדין בעברה של הצעירה.
בית המשפט גזר עליה כאמור 11 חודשי מאסר, 6 חודשי מאסר על תנאי בגין עבירת אלימות ו-3 חודשי מאסר על תנאי בגין עבירת איומים. כמו כן, בית המשפט הורה להשמיד את הסכין ששימשה לדקירת בן הזוג.
לעדכונים - חדשות נתניה