תומר דיין (41) ובנו בן ה-6 נעלמו בתחילת מלחמת חרבות ברזל. המשטרה פתחה בחיפושים נרחבים אחרי השניים לאחר שאמו של הילד דיווחה על היעלמותם.
2 צפייה בגלריה
תומר דיין ובנו
תומר דיין ובנו
תומר דיין ובנו
(צילום: דוברות המשטרה)
תומר, תושב מושב אחיטוב שבשרון, לקח את בנו שנמצא במשמורת משותפת עם דנית חיים, אמו של הילד, ונעלם איתו בשל אמונתו כי "סוף העולם הגיע". השניים נעלמו ולא השאירו אחריהם פרטים ליצירת קשר או מידע היכן הם. ההיעלמות המסתורית של השניים נחשפה בעקבות פנייתה של אמו של הילד, דנית חיים, למשטרה בבקשה לאתר את בנה ולסייע לה בחיפוש אחר השניים. התפנית שהביאה לפתרון התעלומה אירעה לאחר שהאם פרסמה פוסט בפייסבוק הקורא לציבור לעזור לה למצוא את האב והבן שנעלמו.

קראו גם:

במוצ"ש, כעבור חודש וחצי שהשניים לא אותרו, החליטה דנית, תושבת חדרה, לפרסם פוסט מרגש בפייסבוק ובו היא חשפה את סיפורה לציבור ואף ביקשה מהעוקבים לעזור לה בחיפוש אחר השניים. בפוסט שצבר מאות שיתופים כתבה דנית: "חברים צריכה את עזרתכם במציאת הבן שלי בן ה-6 וחצי שנעדר מה-12.10 עם אבא שלו תומר דיין וחברה של תומר מורן בן יעקב שגם נעדרת ונמצאת איתם".
עוד היא ציינה כי הם ללא הפלאפונים שלהם, שנמצאו בדירה מכובים ולכן היא לא יכולה ליצור עמם קשר. היא הוסיפה כי ככל הידוע לה השלושה לא יצאו מגבולות המדינה וזאת על פי משטרת גבולות. "תומר השאיר בדירתו מכתב שהם נסעו לחברים למקום בטוח ושיחזרו כשהמצב בארץ יירגע", כתבה בפוסט. "תומר מסתתר עם הבן שלי איפשהו כי הוא חושב שסוף העולם הגיע, אג'נדה 21, דילול אוכלוסין למי שמכיר ולא שום סיבה אחרת. המצב בארץ לא מצדיק היעלמות לחודש וחצי בלי שום תקשורת מהם וניתוק הבן שלי ממני. הילד שלי רק בן שש וחצי ובטח לא מבין למה הוא לא חוזר הביתה ולמה לא נותנים לו לפחות לדבר עם אמא שלו", היא פירטה את תחושותיה תוך שהיא מבקשת שמי שנחשף לפוסט יפיץ אותו וישתף לכמה שיותר אנשים על מנת שהיא תוכל למצוא את בנה, ומי שיודע פרטים שיפנה אליה או למשטרה.

2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
המשטרה איתרה את השניים
(המחשה: Shutterstock)

לאחר חיפושים נרחבים שנמשכו 45 ימים, אתמול (ראשון) איתרה המשטרה את האב ובנו שנעלמו ב-12.10, חמישה ימים לאחר מתקפת הפתע של החמאס בשבת השחורה, באזור עמק חפר.
דוברות המשטרה: "שוטרי מחוז מרכז איתרו בתום פעילות חקירתית מאומצת את הנעדר תומר דיין ובנו. חוקרי תחנת שדות פתחו בחקירה בחודש שעבר עם קבלת דיווח בגין היעלמות אב ובנו הקטין מאזור עמק חפר. בפעילות חקירתית נחושה ומואצת שנוהלה בתחנת שדות הצליחו חוקרי התחנה להתחקות אחר הנעדרים ואיתרו השוטרים את האב ובנו בן ה-6 באזור עמק חפר".