עיריית נתניה הציבה קרוואנים בבית הספר אילן רמון, זאת בשל מצוקת הכיתות הצפויה בשנת הלימודים הבאה. הסיבה היא: מעבר של תלמידים שלמדו בבית הספר שז"ר בשכונת אזורים לבית הספר אילן רמון. הורים שילדיהם לומדים באילן רמון כועסים על תנאי הלימודים הצפויים ועל כך שחלק מהכיתות של ילדיהם יפוצלו בגלל תוספת התלמידים משז"ר.
2 צפייה בגלריה
הלימודים יימשכו כרגיל
הלימודים יימשכו כרגיל
כיתה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
כזכור, בחודש פברואר החליטה העירייה לסגור את בית הספר שז''ר, בשל רישום נמוך של תלמידים לשנת הלימודים הבאה. בתחילה נראה היה שהילדים יחולקו בין בתי הספר אילן רמון, שלהבות חב"ד, קמפוס דורה ודווידי, אולם כעת מסתמן כי רוב תלמידי שז''ר עתידים ללמוד בשנת הלימודים הבאה בבית הספר אילן רמון.
במכתב שקיבלו הורי אילן רמון נכתב: "מנתונים שיש בידינו עולה האפשרות שבשנת הלימודים תשפ"ג תגדל השכבה במספר תלמידים המאפשר פתיחת כיתה נוספת. מספר התלמידים בכל כיתה יקטן באופן משמעותי (בשכבה תהיינה ארבע כיתות ולא שלוש). במידה ואכן מספר התלמידים יאפשר נקבע מחדש את הרכב הכיתות. על מנת להיערך לאפשרות זו, אנו מבקשים כי תבחרו עם ילדכם שלוש/ה חברים/חברות, שהיה/תה רוצה להיות איתם באותה כיתה''.
המכתב עורר זעם בקרב ההורים, שחוששים כי הכיתות בהן לומדים ילדיהם יפוצלו.
2 צפייה בגלריה
בית ספר אילן רמון נתניה
בית ספר אילן רמון נתניה
בית ספר אילן רמון נתניה
(צילום: באדיבות ההורים)
''נאמר לנו שתלמידי שז"ר שובצו בכמה בתי ספר ועכשיו, רגע לפני סוף שנה, אנחנו מגלים כי רוב ילדי שז''ר ישובצו אצלנו'', אומרת רויטל לבייב, חברת ועד ההורים בבית הספר, שבתה עולה לכיתה ב' בשנת הלימודים הבאה. "בנוסף, בעקבות העלייה במספר התלמידים יוכנסו קרוואנים למתחם בית הספר ומי שיפגע מזה הם גם הילדים של אילן רמון וגם הילדים של שז''ר. להורים נאמר שהילדים צריכים לבחור שלושה חברים בשל פיצולי כיתות".
קראו גם:
ההורים טוענים כי היה צריך לפזר את ילדי שז"ר במספר בתי ספר ולא לשבץ את רובם בבית הספר אילן רמון. "למה לא פיזרו את ילדי שז''ר גם לשלהבות, דוידי וקמפוס דורה?", אומרת ריטה גול, אם לילד שעולה לכיתה ג'. "זה אומר שיהיו 34 תלמידים בכיתה. ההורים קיבלו הודעה שיהיו פיצולים בשנה הבאה. למה לא מדברים איתנו? למה אנחנו צריכים לשמוע שהכיתות מתפרקות לפני סוף שנה? הודיעו לנו שמצרפים ילדים לשכבה ועלולים לפצל את הכיתות שלה. בנוסף, בגלל שאין מקום בבית הספר, רוצים להכניס קרוואנים. איך יכול להיות שבשנת 2022 ילמדו קרוואנים?".
מהעירייה נמסר בתגובה: את תשובתנו ניתן בישיבת המועצה.
כל העדכונים - חדשות נתניה