תושבים המתגוררים בשכונת דורה טוענים כי גן המשחקים הציבורי ''מסילות'' בשכונה פרוץ למעבר רכבים אשר מסכנים את חיי המבקרים במקום. לטענתם, הרכבים עולים על המדרכה, נוסעים בין הולכי הרגל ואף חונים במקום.
1 צפייה בגלריה
גן מסילות. "לסגור את המעבר"
גן מסילות. "לסגור את המעבר"
גן מסילות. "לסגור את המעבר"
(צילום: פרטי)
לטענת התושבים, מדובר בסכנת חיים ובכל יום כמעט מתרחשת דריסה. "הילדים מבוהלים כשהם רואים רכב מגיע עד אליהם'', מספרים הורים שבילו בגן בשבת. ''אם המצב ימשיך ככה והעירייה לא תטפל, לא תגיע לתת דוחות ולא תסגור את המעבר, עלול להתרחש כאן אסון".
קראו עוד>>>
"זו לא פעם ראשונה שרכבים נכנסים אל תוך הגן. זו סכנת חיים לילדים'', מספר דודי בוטא, פעיל חברתי בשכונת דורה. "ביום רביעי האחרון הגן היה מפוצץ רכבים שנכנסו באין מפריע ונסעו אל תוך הגן שיש בו משחקי ילדים ומקומות לעשות פיקניק.
"העירייה תיקנה למחרת את הפירצה, אבל שוב פרצו את הגדר ובשבת הגן היה שוב מלא רכבים. זו סכנת חיים כי ילדים נוסעים בשבילים עם אופניים וקורקינטים, ואם רכב נוסע אחורה ולא רואה אחד מהם, או נוסע מהר מדי, זה עלול להיגמר באסון. היו כבר כמה מקרים של כמעט".
מהעירייה נמסר: "מדי שבוע אגף גנים ונוף דואג לסגור את הפתחים וזאת במטרה למנוע כניסת כלי רכב לשטח הגן. ככל הנראה, אחד התושבים פינה את אמצעי סגירת השטח והנושא נמצא כעת בטיפול הפיקוח. תוכנית העבודה לשדרוג הגן מוכנה והעבודות תתחלנה בשבועות הקרובים. בתכנית הביצוע נלקח בחשבון גם בעיות מסוג זה".
לעדכונים: חדשות נתניה