נויה גבע רק בת 13 וכבר הופיעה על במות נחשבות, השתתפה במחזור זמר כמו "צלילי המוסיקה" ו"רוק בבית הספר" וכבשה את הרשתות החברתיות. הקליפים המושקעים שהוציאה לשירים "אן. דן. בינו" ו-"כמוני בול", שמככבים בעמוד הרשמי שלה ביוטיוב זכו למאות אלפי צפיות ולמאות תגובות ברשת.
אבל אם תשאלו את הכוכבת הצעירה, זוהי רק ההתחלה. "אתם עוד תשמעו את השם שלי ואת הקול שלי", היא מבטיחה.
1 צפייה בגלריה
נויה גבע. "החלום שלי הוא לעסוק במוסיקה"
נויה גבע. "החלום שלי הוא לעסוק במוסיקה"
נויה גבע. "החלום שלי הוא לעסוק במוסיקה"
(צילום: אלבום פרטי)
קראו גם:
היא אמנם רק בת 13, אבל יש לה כבר מטרות ברורות לחיים. "החלום שלי זה לעסוק במוסיקה. להופיע על כל הבמות הכי גדולות בארץ ולייצג את ישראל בעולם ובעיקר באירוויזיון", אומרת נויה שכמעט מגיל אפס עוסקת במוסיקה וריקודים.
היא תלמידת כיתה ז' בבית ספר "שובו" למצטיינים בנתניה. בתם הבכורה של כפיר, שעובד כסוכן ורויטל, קוסמטיקאית, ואחות לליאם בת ה-9 ואגם בת החמש וחצי. המשפחה מתגוררת בקרית השרון בנתניה.
סבתא יאנה מכלוף, שמלווה את הקריירה של נויה מספרת כי כבר כשהייתה ילדה קטנה נהגה לעמוד מול הטלוויזיה בבית, לשיר ולרקוד. "כל הזמן היא הייתה שרה ורוקדת", מספרת יאנה. "שמנו לב עד כמה היא נמשכת לשירים ולריקודים. היא מאוד אהבה מוסיקה ותמיד עשתה רעש בבית".
בגיל שלוש וחצי הצטרפה נויה ללהקת "מפעל הכוכבים" בנתניה. בגיל 4 התקבלה ללהקת "שרונית" ברעננה. בגיל חמש וחצי התחילה ללמוד באופן מקצועי פיתוח קול אצל מורה פרטית ובגיל 6 התחילה להשתתף בתחרויות כאשר התחרות הראשונה שלה הייתה "קולות מהשמיים" שהתקיימה באשדוד ובה זכתה נויה במקום השלישי. בהמשך היא השתתפה בעוד תחרויות רבות בארץ כמו תחרות "כוכב הצפון" שהתקיימה בצפת ובחו"ל וזכתה בפרסים ובמקומות גבוהים.
בגיל 12 כתבה את השיר הראשון שלה, "מישהו קרוב", לזכרו של סבא רבא משה שנפטר לפני כשנה. עם השיר הופיעה בפסטיבל "השיר הבא" שהתקיים באשדוד וזכתה במקום השני. "זה השיר הראשון שכתבתי והלחנתי", אומרת נויה. "בשירים אני מביעה את מה שאני מרגישה ומה שעובר עליי".
כדי להמשיך ולהצליח בתחום שכרה המשפחה את שירותיו של המנהל האומנותי טל הנדלסמן שמלווה את הקריירה של נויה. "כדי להצליח אני צריכה לתת עוד ועוד, להתקדם, ללמוד ולא לוותר לרגע אחד", היא אומרת. "אין שום דבר מובן מאליו. המוסיקה בשבילי זה הכי כיף בעולם".
בנוסף למוסיקה, נויה גם רוקדת בסטודיו "אורבן" בנתניה. בנוסף היא מנגנת על פסנתר וגיטרה.
מה התוכנית שלך לעתיד?
"אני רוצה להוציא עוד להוציא סינגלים, להמשיך להופיע ולהשתתף בתחרויות. המטרה שלי היא להמשיך עם מה שאני עושה היום. לעסוק במוסיקה, ליצור ולהיות זמרת".
יאנה מכלוף, סבתה של נויה, מלווה אותה לכל אורך הדרך ומגיעה איתה לכל ההופעות והתחרויות. "קודם כל אני אוהבת אותה, מעריצה אותה על הנחישות שלה והיכולת שלה להשקיע כדי להשיג את המטרה. הדרך בכלל לא קלה ודורשת המון ויתורים מנויה. כמובן שאני שמחה עם כל יעד נוסף שהיא כובשת ומאחלת שתגשים את כל השאיפות שלה ובעיקר שתהיה מאושרת. נויה פשוט נולדה לבמה, כשהיא מופיעה, הבמה מתעוררת לחיים".
כל העדכונים - חדשות נתניה