קרול פסלר בת ה-80 הודתה היום (שני) לראשונה שהפקירה את רפאל אדנה בן ה-4 לאחר שדרסה אותו למוות בשדרות בן גוריון בנתניה במאי 2023.
3 צפייה בגלריה
רפאל אדנה ז"ל וקרול פסלר שדרסה אותו למוות
רפאל אדנה ז"ל וקרול פסלר שדרסה אותו למוות
רפאל אדנה ז"ל וקרול פסלר שדרסה אותו למוות
(צילום: יאיר שגיא | פרטי)

לאחר שהוקרא בפני פסלר כתב האישום נגדה בבית המשפט לתעבורה בפתח תקוה היא הודתה כי הפקירה את רפאל ז"ל ואישרה את העובדות שציינו בו והורשעה בהפקרת רפאל ז"ל. נציין כי עד היום בחקירתה הכחישה פסלר את הטענות נגדה ואמרה כי לא הרגישה כלל שדרסה מישהו או פגעה בו.
בבית המשפט פרצה מהומה כשבני משפחתו של רפאל ז"ל ותומכים נוספים במאבק "צדק לרפאל" צעקו לעבר הנאשמת "רוצחת" בעברית ובספרדית וזרקו לעברה בובות תינוק "מגואלות בדם". פסלר לוותה מבית המשפט החוצה על ידי שוטרים ומאבטחי בית המשפט ונלקחה בניידת מהמקום כשהם חוצצים בינה לבין משפחת אדנה ותומכיהם שיצאו אחריה צעקו לעברה "רוצחת" וזרקו לכיוון הניידת את הבובות "המגואלות בדם".

3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת התאונה בה נדרס למוות רפאל אדנה ז"ל
(צילום: יאיר שגיא)

נזכיר כי משפטה של קרול פסלר, שמואשמת בהפקרת רפאל אדנה ז"ל בן ה-4 לאחר שדרסה אותו למוות בשדרות בן גוריון בנתניה, היה אמור להתחיל בתחילת ינואר בבית המשפט לתעבורה בפתח תקוה, אך לבקשת הסנגור של פסלר הוא נדחה להיום (19.2). בני משפחתו של רפאל אדנה ז"ל הביעו אז את מורת רוחם על כך שהם נאלצו להגיע לשווא לבית המשפט.

קראו גם:

לפי כתב האישום, ב-6 במאי 2023 סביב השעה 17:15 נהגה הנאשמת ברכב בשדרות בן גוריון בנתניה. באותה העת חצו את הכביש שלא במעבר חציה תמיר צגאי ושני נכדיו כשהוא אוחז בידו של אחד מהם, רפאל. בזמן שהחלו לרדת מאי התנועה הבנוי למסלול הנסיעה לכיוון דרום בכביש פגעה הנאשמת באמצעות חזית צד שמאל של הרכב ברפאל ובידו של הסב תמיר. מיד לאחר התאונה המשיכה הנאשמת בנסיעה רצופה, מבלי שעצרה לעמוד על תוצאות התאונה ומבלי שהזעיקה את כוחות ההצלה.

3 צפייה בגלריה
זיו ושמחה, הוריו של רפאל ז"ל, בהפגנה
זיו ושמחה, הוריו של רפאל ז"ל, בהפגנה
זיו ושמחה, הוריו של רפאל ז"ל, בהפגנה
(צילום: באדיבות המשפחה)

כתוצאה מהתאונה נפגע רפאל באורח קשה מאוד והובהל לבית החולים לניאדו בעיר. משם הוא הועבר לבית החולים שניידר, שם אושפז ולאחר מספר ימים נקבע מותו. בנוסף, לסבו נגרם שבר בכף יד ימין. כמו כן, נשבר פנס צד שמאל של הרכב ומראת צד שמאל נעקרה לחלוטין.
נציין כי פרסום חומרי החקירה והכוונה להאשים את הנהגת בהפקרה בלבד ולא בהריגה לפי המסקנה כי התאונה היתה בלתי נמנעת, עורר גל סערה ורעש גדול ברחבי המדינה והוציא אל הפועל את מחאת "צדק לרפאל", שכללה הפגנות בנתניה, תל אביב וערים נוספות וחסימת כבישים ראשיים בתל אביב. בני המשפחה טענו כי מדובר בהחלטה שגויה ולא צודקת, תוך שהם מעלים טענות קשות נגד ההתנהלות בתיק.