תושבים המתגוררים באזור החורשה הצפונית של שכונת וותיקים מתלוננים כי חורשת דגניה קיבלה מראה חדש: במקום שטח ירוק פתוח, עם פינות מוצלות וספסלי פיקניק, חיכתה להם גדר ברזל המקיפה קרוונים. לטענתם, בירור שערכו גילה כי במקום נבנה בית הבראה לצמחים.
1 צפייה בגלריה
בית ההבראה. מבנה עירוני
בית ההבראה. מבנה עירוני
בית ההבראה. מבנה עירוני
(צילום: אלבום פרטי)
'העירייה קוראת לשטח הזה, גן חורשת דגניה - שטח לא מפותח. אבל זו קרקע מוגדרת עם ייעוד לקרקע ירוקה, ועכשיו היא הפכה לדרך גישה לבית ההבראה הזה", אחר אחד התושבים, שהופתע לגלות את המתחם החדש בחורשה.
קראו גם:
תושבים אחרים התלוננו כי ''קודם כרתו לנו את האקליפטוסים, ועכשיו שמו לנו גדר ויציקת בטון. לא ידענו שבתב''ע מותר ככה להרוס את הטבע. זה שטח פתוח לשימוש התושבים. לא היה פרסום שהולכים לבנות פה משהו. כרתו פה עצים לתוכנית שלא יצאה לפועל ועכשיו גם בונים לנו פה בית הבראה לצמחים? למה לא מיקמו אותו באזור של החווה החקלאית, היא גם ככה נטושה?".
תושבת המתגוררת בסמוך אמרה: ''מדובר בבית הבראה שעובר מקום זו הפעם השלישית. לפני שנתיים הוא היה במתחם מקדונלד, בשנה שעברה עבר לרחוב נורדאו ועכשיו הביאו אותו לפה. מי משלם על כל המעברים האלו?".
מהעירייה נמסר: ''מדובר באזור לא מפותח בדופן הדרומית של כביש 57 הגובלת בשכונת נאות גנים. במקום הוקם מבנה עירוני שהינו בית ההבראה לצמחים. המקום מטופל ומטופח ונמצא בסיום עבודות הקמה. מיקום בית ההבראה לצמחים בסמוך למוסד המשקם, והוא, כמו המשקם יפעל למען הקהילה ויצמיח שיתופי פעולה. יודגש כי השימוש תואם תב"ע".
לעדכונים: חדשות נתניה