בעקבות הקטטה האלימה שהתרחשה במסעדה בחוף פולג ביום חמישי האחרון, טוענת ביתו של בעל המקום כי המשטרה החליטה להוציא למקום צו סגירה למשך 10 ימים. במהלך הקטטה שתועדה בוידאו השליכו צעירים כיסאות זה על זה לקול צעקות האימה שנשמעו ברקע.
1 צפייה בגלריה
הקטטה בחוף פולג
הקטטה בחוף פולג
הקטטה בחוף פולג
(צילום מסך)
שיר מזרחי, בתו של בעלי המקום, זועמת על החלטת המשטרה לסגור את המסעדה לשבוע וחצי, בשיאה של עונת התיירות בחופי הים. היא כתבה פוסט כועס בעמוד הפייסבוק של "אני שולמן", בו טענה שזה לא צודק שבעלי המסעדה שהיתה מושבתת בגלל הקורונה שלושה חודשים, נענשים שוב.
(צילום: מתוך הפייסבוק)
"אנחנו בעלי מסעדה בחוף הים", היא כתבה, "נפגעים ראשונים בסערה ויצאנו אחרונים לשגרה". לטענתה, עד שהחלו לעבוד שוב, במסעדה שבנו בעשר אצבעות, דם, יזע ודמעות, המשטרה סגרה את העסק שלהם לעשרה ימים, ובכך הם קיבלו עונש למרות שאינם האשמים. "לקוחות שישבו עד 2 לפנות בוקר במסעדה נכנסו לקטטה בינם ובין עצמם. ילדים צעירים ולא מחונכים מעיפים כיסאות, שוברים שיניים, מאיימים בבקבוקים, צרחות אימה. עזבו בצד את הנזק התדמיתי ואת הסיקור הרחב שקיבלנו בתקשורת ואנחנו האשמים ואנחנו מוזמנים לחקירה ונגדנו מוציאים צו סגירה. מה לעזאזל קורה פה??? ממה אני צריכה לפחד יותר.. מהקורונה, מהכלכלה, מהתקף לב? מה יתפוס את אבא שלי קודם?".
מהמשטרה טרם התקבלה תגובה.