תושבים בשכונת עיר ימים בנתניה, המתגוררים בסמוך לחוף פולג, מתלוננים על טרקטורונים מעופפים, שטסים במרחק מסוכן ממרפסות הבניינים, וגורמים למטרדי בטיחות ורעש.
1 צפייה בגלריה
טרקטורון מעופף. "פשוט מטורף"
טרקטורון מעופף. "פשוט מטורף"
טרקטורון מעופף. "פשוט מטורף"
(shutterstock)
"כמעט כל בוקר, תלוי במזג האוויר, מגיעים טרקטורונים מעופפים, ועושים גיחות מעל החוף. זה פשוט רעש נורא", אומר אחד התושבים. "הטרקטורונים מעופפים מעל הראש של הדייגים, יש לי חברים דייגים שהיו צריכים להשתטח כדי לא להיפגע.
קראו גם>>>>
"התופעה השנייה היא שאנשים מגיעים לכאן, לשטח החולי ליד אהוד מנור כדי ללמד רכיבה על טרקטורון מעופף, ועושים גיחות מהשטח החולי עצמו. הם מתקרבים לבניינים שלנו בצורה מסוכנת. בסופו של דבר יקרה פה אסון"
פניתם למישהו?
"פניתי למשטרה. הם שולחים ניידת, והמשטרה לא יכולה לעשות כלום כי הם באוויר"
"מדובר בתחביב מאוד מסוכן, של טייסים חוצפנים שטסים מעל ראשי המתרחצים", אומרת טלי מולנר, מחזיקת תיק החופים, "אם בעבר היינו רואים אותם רק במצוקים של שפיים ושמורת האירוסים, רואים שמיום ליום יש להם יותר ויותר ביטחון.
"זה פשוט מטורף. בשבת האחרונה צעדתי בציר הכחול מהחוף ועד מרכז פיאנו, ומעל הראש שלי ריחפו שלושה טרקטורונים מעופפים. בעבר כבר פניתי לרשות התעופה האזרחית ונעניתי שהאכיפה היא בידי המשטרה. הבעיה היא שעד שהניידות מגיעות - החבר'ה כבר נעלמים".
לעדכונים: חדשות נתניה