במהלך פעילות שגרתית של משטרת ישראל אתמול (ראשון), הגיע שוטר למספרה בקניון האירוסים ברחוב הארגמן בנתניה, וגילה כי דוברת פיקוד העורף מסתפרת במקום בניגוד להנחיות משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
הכוחות שהגיעו ליער אלונים
הכוחות שהגיעו ליער אלונים
משטרה
(צילום המחשה: שי שמש)
הקצינה נקנסה ב-500 שקלים, ושתי לקוחות נוספות ששהו במקום, נקנסו גם הן כל אחת בסכום של 500 שקלים. בעלת המספרה, נקנסה בסכום של 5,000 שקלים.
מקורבת לבעלת המספרה טוענת כי מדובר בפעילות חד פעמית, וכי המספרה נשארת סגורה במשך כל הסגר. כזכור, על פי הנחיות משרד הבריאות, חל איסור להפעיל מספרות או מכוני יופי מכל סיבה שהיא.
קראו גם:
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אתמול במהלך פעילות שגרתית של משטרת ישראל בנתניה, שוטר הגיע לרחוב הארגמן בעיר, שם איתר מספרה שפעלה בניגוד להנחיות משרד הבריאות. השוטר איתר במקום את בעלת המספרה ו-3 לקוחות שהיו בה. בעלת המספרה נקנסה בדו"ח ע"ס 5,000 ש"ח והלקוחות נקנסו כל אחת בדו"ח ע"ס 500 ש"ח. משטרת ישראל קוראת לבעלי העסקים לשמור ולהישמע להנחיות משרד הבריאות והכל למניעת התפשטות הנגיף".
תגובת דובר צה"ל: "הפקודות והנהלים ברורים ומצופה ממשרתי צה״ל לעמוד בהם באופן מוחלט. הקצינה הבינה את טעותה, התנצלה על כך ותינזף על ידי מפקדיה. יש לציין כי הקצינה שיתפה פעולה באופן מלא עם המשטרה".