אחרי שהותקף אתמול (שבת), לאחר שהשתתף בהפגנה ברחוב איינשטיין, סגן ראש העירייה אפרים בולמש עדיין מסרב להגיש תלונה במשטרה.
כזכור, בולמש הותקף על ידי מספר מתנגדי הפגנות שהגיעו למקום, שירקו עליו, קיללו אותו, ואחד מהם אף חבט בצלעותיו וגרם לו לסדק.
2 צפייה בגלריה
האירוע בנתניה
האירוע בנתניה
האירוע בנתניה
(צילום: באדיבות תושבת העיר)
קראו גם:
"בעקבות הסרטונים והכתבה, המשטרה פנתה אליי, אמרתי להם שאני עוד לא מעוניין להגיש תלונה", אומר בולמש, "אמרתי להם שאני רוצה הידברות עם החבר'ה שתקפו אותי. לפני שמעלים את המדינה הזאת בלהבות, אני רוצה לראות איך עושים איחוד בעם. פניתי לגורמים שמקורבים לחבר'ה שתקפו אותי, למרות שאני פגוע מהאירוע גם נפשית וגם פיזית, אני רק רוצה שלום"
ואם ההידברות לא תצליח?
"אם אני לא רואה שנעשות פעולות בתחום ההידברות, אם אני לא רואה שיש רצון להידברות אלא רצון להישאר בקוטביות, אז נדבר בסגנון שלהם, מה שנקרא. ואני אשקול להמשיך עם תלונה. זה שאני שקט ונחמד, לא אומר שאני לפלף. אני רוצה שלום, אני רוצה אחדות. אנחנו סך הכל חיים כעם אחד".
2 צפייה בגלריה
אפרים בולמש
אפרים בולמש
אפרים בולמש
(צילום: פרטי)
נזכיר כי בולמש הותקף בהפגנה מאולתרת של יחידים ברחוב איינשטיין בצפון העיר, בסמוך למחלף איינשטיין בכביש 2. לאחר שהותקף, בולמש נמלט מהמקום. אחד העדים במקום טוען כי אחד ממתנגדי ההפגנות אמר לבולמש: "חבל שנאצים לא שרפו את כל המשפחה שלך. חבל שלא רצחו אותך כמו שרצחו את רבין". עדים לתקרית במקום מספרים כי מתנגדי ההפגנות שהגיעו לאזור קרעו שלטים, חטפו דגל ישראל מאחת המפגינות בכוח, והתעמתו פיזית עם מפגינים נוספים מלבד בולמש.
בעקבות תקיפת המפגינים, נמסר מתנועת הדגלים השחורים: "משטרת ישראל נחלה כישלון חרוץ בהגנה על המפגינים. למרות מכתב שנשלח אליה עם מיקומי ההפגנות, משטרת ישראל בחרה להפקיר את בטחונם של המפגינים והתרכזה ברישום ויח״צ של קנסות למי שנלחמים עבור המדינה. לאחר אירועי השבוע האחרון עולה השאלה האם מדובר בחוסר יכולת להגן על הציבור או חוסר רצון לעשות זאת״.
לכל העדכונים - חדשות נתניה