סגן ראש עיריית נתניה, אפרים בולמש, הותקף אתמול (שבת) בזמן שהשתתף בהפגנת מחאה בסמוך למחלף איינשטיין, במסגרת גל ההפגנות שהתרחשו אמש כנגד הממשלה.
בולמש, שהיה עם מפגינים נוספים במקום, הותקף על ידי עוברי אורח, שהתנגדו להפגנה. עדים מספרים כי אחד ממתנגדי ההפגנה שהגיע למקום, חבט בבולמש בצלעותיו, ובהמשך הוא ומתנגדים נוספים להפגנה ירקו עליו וקיללו אותו, עד שהוא נמלט מהמקום.
אחד העדים במקום טוען כי אחד ממתנגדי ההפגנות אמר לבולמש: "חבל שנאצים לא שרפו את כל המשפחה שלך. חבל שלא רצחו אותך כמו שרצחו את רבין".
עדים לתקרית במקום מספרים כי מתנגדי ההפגנות שהגיעו לאזור קרעו שלטים, חטפו דגל ישראל מאחת המפגינות בכוח, והתעמתו פיזית עם מפגינים נוספים.
"היו שם סך הכל שלושה פעילים, שתי נשים מבוגרות ובחור צעיר, ואני הצטרפתי אחר כך", מספרת תשובת שהפגינה באזור. "בדיוק מתי שאני הגעתי, הגיעו עוד שני חבר'ה שגרים שם בשכונה, שהתחילו להתגרות במפגינים. הם דיברו מאוד לא יפה בשפה לא יפה, תלשו את השלטים שלנו. התנהגו בצורה מאוד מקניטה. אחר כך, הגיע מישהו נוסף, הבן שלי אומר שהוא ידוע בתור אחד שעושה צרות באזור. הוא התקרב אליי, היה בלי מסכה, והאינסטינקט שלי היה לשלוח את היד ולמנוע ממנו להתקרב אליי. אני הולכת לאחור, אומרת 'אל תיגע בי', והוא ממשיך להתקרב אליי. מישהו מרחוק ראה את המצוקה שלי, והרחיק אותו ממני. והם התחילו לדבר בידיים, מה שנקרא. והבחור הזה המשיך להתקרב לכולנו, בלי מסכה, זה ממש הלחיץ אותי. איך שהגעתי הביתה הלכתי להתקלח. אני לא מבינה את האגרסיביות הזאת, אני לא עשיתי להם שום דבר רע. האנשים האלה אמרו לי 'שיאנסו אותך ערבים' ו-'למה לא שרפו אתכם במשרפות'. לא אומרים דברים כאלה".
קראו גם:
הגשתם תלונה במשטרה?
"לא. אני לא ניזוקתי. היו שני חבר'ה מפגינים שהפרידו בין הנצים. באחד הרגעים הבחור הבעייתי שהגיע לאזור, לקח אבן גדולה וזרק אותה לעברנו. זה פשוט מזעזע. שנאה כזו, לא פגשתי אף פעם".
מתנועת הדגלים השחורים נמסר בתגובה: ״משטרת ישראל נחלה הערב כישלון חרוץ בהגנה על המפגינים. למרות מכתב שנשלח אליה עם מיקומי ההפגנות, משטרת ישראל בחרה להפקיר את בטחונם של המפגינים והתרכזה ברישום ויח״צ של קנסות למי שנלחמים עבור המדינה. לאחר אירועי השבוע האחרון עולה השאלה האם מדובר בחוסר יכולת להגן על הציבור או חוסר רצון לעשות זאת״.
מסגן ראש עיריית נתניה אפרים בולמש טרם התקבלה תגובה בנושא.
1 צפייה בגלריה
האירוע בנתניה
האירוע בנתניה
האירוע בנתניה
(צילום: באדיבות תושבת העיר)