לנוכח מימדי התחלואה המחמירים והולכים בנתניה, הוחלט הערב (חמישי) בישיבת היערכות שהתקיימה בעיריית נתניה, להגביר את האכיפה ולנקוט בפעולות נוספות לבלימת התפשטות הנגיף בעיר.
1 צפייה בגלריה
(ניידת שיטור עירוני | צילום: נמרוד גליקמן)
קראו עוד:
בישיבה שהתקיימה בזום בהנחיית ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, פתח מנכ"ל העירייה, יורם כהן, בהתייחסות פרטנית לשכונות ורחובות בעיר, נתונים אשר יעלו לפיסבוק העירוני מדי יום ויאפשרו לציבור הרחב לעקוב אחרי מצב התחלואה בסביבתם. עוד ציין כי גם לאחר היציאה מהסגר ובשל הכרזתה של נתניה כעיר אדומה, תמשיך העיר (על פי שיטת הרמזור) להימצא במגבלות שישפיעו על מערכת החינוך, התחבורה הציבורית ופעילות העסקים בעיר. כמו כן הנחה את הפיקוח העירוני, בשיתוף פיקוד העורף ומשטרת ישראל, להגביר את כל נושא האכיפה, במיוחד לקראת חג הסוכות בו נוהגים רבים להתכנס בסוכה.
במסגרת פעולות נוספות שתנקוט העירייה:
בביצוע תשאולים ותחקירים לעובדיה לאחר קבלת הסמכה בתחום, כדי לאפשר תכנון יעיל של פעילות העירייה, תוך צמצום נוסף בכוח העבודה.
העירייה תפתח קו אדום, שיאפשר לתושבים לדווח על כל חריגה או הפרה של הוראות והנחיות הסגר כפי שהתקבלו על ידי הממשלה וגורמי האכיפה השונים.
אגף רישוי עסקים יבצע בדיקות ומעקב אחר עסקים ומרכולים שמורשים לתת שירות ולוודא שהם אכן עומדים בהוראות התו הסגול, כמו הצבת עמדה למדידת חום, שמירה על מרחקים ומניעת התקהלות.
כפעולה מקדימה – יקפידו באגף הפיקוח למנוע מראש כל התכנסות אסורה וייעשה מאמץ לרענן את ההנחיות באמצעות רבנים ומנהיגים משפיעים אחרים.
הוקם צוות עירוני לליווי אנשים חולים אשר יסייעו למי שזקוק לכך לרכוש ציוד רפואי ויספקו מזון במידת הצורך, צוות שיתוגבר על ידי סיירת של מתנדבים עירונית.
כל העדכונים - חדשות נתניה