למה דווקא נתניה?
"אני גרה כאן כל חיי. רגילה לים, לאווירה המיוחדת, לחברים ולחברות בשכונה במרכז העיר. אני מתגעגעת לאווירה הקסומה של פעם, כשממש גרנו ברחוב והכל היה פשוט, קרוב וקטן יותר מהיום".
1 צפייה בגלריה
אדווה ליזר
אדווה ליזר
אדווה ליזר
(צילום: קרן א. אלקיים)
קראו גם:
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
"עם אלברט איינשטיין. מרתק אותי איך הוא התנהל ומה הוא היה חושב על כל מה שקורה היום. לדעתי הוא די צפה את זה, כי הוא ידע לקרוא אנשים ולהבין אותם. אחד הציטוטים הגדולים שלו הוא: 'המוחות הגדולים תמיד נתקלו בהתנגדות אלימה מצד המוחות הנחותים'".
המקום הסודי שלך בעיר?
"הקליניקה שלי בשכונת קריית השרון בנתניה, שבה אני מטפלת במגוון של בעיות - כמו סטרס, בעיות בזוגיות ובמשפחה, בעיות בפרנסה, אתגרים בקריירה, בעיות במערכת העיכול, במערכת העצבים ובמערכת החיסונית, לחץ דם, סוכרת, פיברומיאלגיה, מחלות אוטו־אימוניות וניקוי רעלים".
משהו משוגע שעשית?
"בגיל חמש לקחתי קבוצת ילדים מהגן של הגננת המיתולוגית פנינה אהרונוביץ' שבו למדנו לסיור במרכז העיר: בכיכר העצמאות, בגן המלך ובפינות הקסם שאהבתי לטייל בהן. זה היה במרחק הליכה של שבע דקות מגן הילדים. בשעה 12:30 כבר הספקנו כל הילדים להתייצב בבתים לארוחת צהריים".
מה הכי גרוע כאן?
"הצפיפות של מרכז העיר. האוויר שם לגמרי לא נעים בגלל העשן שיוצא מהמכוניות הרבות שנוסעות בשעות היום. זה מורגש במיוחד כשיוצאים לעשות שם סידורים, ואז הכבישים עמוסים וגם קשה למצוא מקומות להחנות את הרכב".
מה נתנייתי בעינייך?
"חוף פולג, שתמיד מחזיר אותי לימים של חופש אמיתי, כשהייתי הולכת כילדה עם חברות שלי לים בשעות היום, אחרי שהייתי 'מתפלחת' מבית הספר. היום אני אוהבת ללכת לחוף פולג עם שתי בנותיי".
איך עוברת עלייך תקופת הקורונה?
"מצאתי את עצמי עובדת שעות רבות בעיקר בייעוץ טלפוני ובאונליין, להפחית חרדות ולמנוע גירושים מיותרים; כך שמבחינה מקצועית אני מסודרת. אמנם באים אליי לקליניקה פחות מטופלים בגלל המצב, אבל מנגד פונים אליי הרבה מטופלים באמצעות שיחות טלפון ושיחות 'זום', כדי שאסייע להם בבעיות היומיומיות".