תושבי אזור צפון העיר מתלוננים כי פארק איינשטיין הפך בחודשים האחרונים למטרד הפוגע באיכות חייהם. התושבים מתלוננים על אשפה בפארק, לכלוך והגרוע מכל לדבריהם - בני נוער המגיעים לפארק המואר בשעות הערב, ועושים רעש עד השעות הקטנות של הלילה.
1 צפייה בגלריה
פארק איינשטיין־שפינוזה. חיסכון אנרגטי
פארק איינשטיין־שפינוזה. חיסכון אנרגטי
פארק איינשטיין־שפינוזה. חיסכון אנרגטי
(צילום: פרטי)
"אחד הדברים שמאוד מאכזבים אותנו, זה לראות את הלכלוך והזוהמה בפארק", אומרת תושבת האזור, "המון אנשים באים לפארק, משפחות שלמות, אוכלות ולא מנקים אחריהם. הפארק מטונף כל הזמן. אבל הבעיה העיקרית היא הרעש. הפארק מואר גם בלילה, והוא לא נעול. הפארק משמש מוקד משיכה לבני נוער בלילות. הם מרעישים, הם מפריעים לשכנים. יש כאלה עם תינוקות, יש אנשים שצריכים לעבוד, וכשמעירים להם התגובות שלהם לא יפות. הם רצים בין הבתים, יש שכן שאמר שהם זרקו לו אבנים על האוטו אחרי שהעיר להם. זה רעש עד השעות הקטנות של הבוקר".
קראו גם:
"מסתובבות שם חבורות של ילדים עם אופניים חשמליים. זה קללות, צרחות, רעש בלתי נסבל", אומר תושב שכונת "חבצלת הקטנה" הסמוכה, "גם כשמזמינים את הפיקוח, הם בורחים ובאים אלינו לתוך השכונה, ואז הם חוזרים לפארק. אם מעירים להם, הם עושים לנו אצבע משולשת ואומרים לנו 'חכו, חכו, זה עוד לא נגמר'. אשתי מתחילה לעבוד בחמש בבוקר, אז היא לא ישנה בגלל הרעש. הדיירים בשכונה התחילו לעשות סיורים באזור ומעירים לבני הנוער, פעם, פעמיים, שלוש. אתה מבקש מהם ללכת, הם הולכים, ואז מיד חוזרים. פנינו אינספור פעמים לפיקוח, אבל הפיקוח כבר לא עושה כלום, הוא אפילו לא מגיע".
אחד מתושבי האזור ניהל מעקב אחרי מספר הפניות למוקד בנושא, ותיעד לא פחות מ-74 פניות בפחות משנה. "זה הגיע למצב שאנחנו שולחים הודעות אישיות לראש אגף הפיקוח", מוסיף התושב, "הדיירים כבר חסרי אונים. לא ביקשנו הרבה. או שתנעלו את הפארק, או שתסגרו את האורות בלילה - או שתמצאו פתרון אחר".
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "מינהל האכיפה מבצע סיורים שוטפים באזור פארק איינשטיין באופן יזום וגם בהתאם לקריאות מוקד 106 וזאת באמצעות צוות ייעודי שהוקצה למקום. גידור הפארק נמצא בתכנית העבודה".
לכל העדכונים - חדשות נתניה