האם נראה ברחובות נתניה קורקינטים חשמליים שיתופיים בשנים הקרובות? סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, אשר מחזיק בתיק התחבורה, הודיע כי העירייה שוקלת להכניס חברות קורקינטים חשמליים שיתופיים לעיר, זאת לאחר שאותן חברות החלו לצייד את כלי הרכב שלהן בקסדות לטובת בטיחות הנוסעים.
1 צפייה בגלריה
דלל. למסד את השימוש
דלל. למסד את השימוש
דלל. למסד את השימוש
(פרטי)
"אנחנו מתחילים לבדוק באיזה אופי ניתן לעשות את זה", אומר דלל, "מבחינתנו, הכלי הזה הוא מאוד חשוב - הוא כלי ירוק ולא מזהם. אנחנו רוצים למסד את השימוש בו ככלי שיתופי. אבל עד אז - אנחנו עוד צריכים לדאוג לתשתיות, לרישוי והסברה. יש הרבה מאוד דברים שאנחנו עוד צריכים לטפל בהם. דבר נוסף שאנחנו רוצים, הוא להוביל הסברה בבתי הספר בנושא".
קראו עוד:
דלל מוסיף כי הנושא של קורקינטים חשמליים שיתופיים בעיר עלה לאחרונה לסדר היום גם בגלל תוספת הקסדה לצד כלי הרכב, אך גם בגלל פרויקט "מהיר לעיר", במסגרתו מתוכננים שבילי האופניים להתפתח משמעותית.
"ב-'מהיר לעיר' אנחנו מתכננים שבילי אופניים לצד מסלולי התחבורה הציבורית, "זאת אומרת, שאם יש לנו היום כ-20 קילומטר של שבילי אופניים בכל העיר", מסביר דלל, "נגיע למצב שיהיו לנו עוד 50 קילומטר לפחות של שבילי אופניים ברחובות ראשיים בשכונות, שיובילו גם כמובן לבתי הספר. זה התכנון".
לעדכונים: חדשות נתניה