עשיתם סדר בסגר ומצאתם את עצמכם עם ערימת משחקים וצעצועים שאינם בשימוש? עיריית נתניה קוראת לכם לא לזרוק אלא למסור אותם לשימוש חוזר ומבורך.
2 צפייה בגלריה
האוטוtoy
האוטוtoy
האוטוtoy
(צילום: עיריית נתניה)
קראו גם:
מדובר ביוזמה חדשה שעיריית נתניה יצאה עמה בימים האחרונים ושמה 'האוטוtoy'. רכב שאחראי על איסוף משחקים וצעצועים שאינם בשימוש מבתי התושבים, והעברתם לבתיהם של משפחות מעוטות יכולות, או של ילדים הנמצאים בבידוד לאחר שנחשפו לחולה בנגיף הקורונה.
"מדובר בפרויקט של איסוף משחקי יד שנייה במצב ראוי ומכבד, שמתקיים בשל מדיניות ראש העיר בשכונות", אומרת כנרת מנטין, מנהלת אגף רובעים ושכונות בעיריית נתניה, שמובילה את היוזמה, ומוסיפה: "אנחנו מעבירים את המשחקים למשפחות מעוטות יכולות, לילדים מבודדים או על פי בקשות מיוחדות".
2 צפייה בגלריה
משחקים שנאספו באוטוtoy
משחקים שנאספו באוטוtoy
משחקים שנאספו באוטוtoy
(צילום: עיריית נתניה)
הפרויקט החל רק השבוע אך כבר הספיק לתפוס תאוצה. "זה מטורף", אומרת מנטין. "אנשים לא יורדים רק עם משחק אחד למסור לנו, אלא עם הרבה יותר. כנראה שבסגר מצאו זמן למיין ולסדר את המשחקים. חשוב להבין שמה שיכול להיות לא רלוונטי לילדים בגיל ספציפי, יכול להיות חגיגה שלמה לילדים בגיל אחר. הצלחנו למתג את זה, וקיבלנו רכב להסתובב איתו בשעות אחר הצהריים, אז הולך לנו נהדר".
עד כמה ההיענות גדולה?
"נרשמו אלינו כבר מעל מאה בתים שרוצים למסור משחקים לקהילה. למרות שיש הרבה שרוצים למסור יש במקביל גם הרבה בקשות למשחקים. יש לי כבר רשימה ענקית של בקשות. הביקוש תמיד גבוה, כשאתה גר בבית של 50 או 60 מ"ר, ויש הרבה ילדים, כל משחק יכול להעביר לילדים כמה שעות טובות, לתת להורים הפוגה, ולמנוע מילדים לצאת החוצה ולהסתובב".
מעוניינים לתרום? צרו קשר בוואטסאפ בטלפון 053-952-0959 או התקשרו למספר 09-860-5826.
לעדכונים - חדשות נתניה