כתב אישום חמור הוגש לאחרונה כנגד תושב אזור חיפה, בן 31, לאחר שעל פי החשד תקף את בת זוגו לשעבר, תושבת נתניה, ופגע בשמה הטוב. על פי כתב האישום, בין הנאשם לבת זוגו לשעבר, המתלוננת, התנהל קשר רומנטי במשך כחצי שנה. לפני מספר ימים, שבוע לאחר שהסתיים הקשר בין השניים, כתב הנאשם למתלוננת מחשבון האינסטגרם שלו - "חכי מאמי עוד לא ראית כלום" ו-"כל הייעוד שלי בחיים עכשיו זה לגרום לך להתאבד". אחרי שיחה קצרה בין השניים, חסמה המתלוננת את הנאשם.
1 צפייה בגלריה
אישה המומה
אישה המומה
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
מאוחר יותר באותו הלילה, עמיתה של המתלוננת לעבודה, הסיע אותה לביתה שבנתניה, ממקום עבודתם המשותף, מסעדה בהרצליה. במעמד זה, המתין הנאשם במקום והבחין במתלוננת עם עמיתה לעבודה כשהם יושבים ברכבו ליד ביתה.
לאור חשדו של הנאשם כי המתלוננת מנהלת קשר רומנטי עם עמיתה לעבודה, פתח את דלת הנוסע שם ישבה המתלוננת, הכניס את פלג גופו העליון פנימה תוך כדי שהוא צועק על המתלוננת ומקלל אותה, והחל להכות במכות אגרוף בפניו וראשו של עמיתה לעבודה של המתלוננת, שישב בכיסא הנהג. בנוסף, משך הנאשם בשערות ראשה של המתלוננת ומשך את עגילי אוזניה כך שהם התנתקו ממקומם.
המתלוננת הצליחה לדחוף את הנאשם מחוץ לרכב, ניסתה להרגיע אותו ואף הזמינה לו מונית. מיד ובסמוך, חייג הנאשם לאמה של המתלוננת וצעק לה בין היתר כי היא "זונה של ערבים". המתלוננת ניסתה להפסיק את השיחה בין השניים, אך הנאשם דחף אותה והפילה על המדרכה. לאחר מעשיו, נטל הנאשם את הטלפון הנייד של המתלוננת ועזב את המקום במונית שהיא עצמה הזמינה לו.
בהמשך, שלח הנאשם מהטלפון הנייד של בת זוגו לשעבר הודעה לקבוצת הווטסאפ של עבודתה, שם סיפר לכולם כי לקח לה את הטלפון הנייד וכי היא "נערת ליווי ושחקנית פורנו שגנבה ממנו כספים". בנוסף, התקשר למנהל המסעדה בה עבדה המתלוננת, ודרש ממנו להפסיק את העסקתה במקום ואם לא יעשה כך, הוא ישלח למסעדה כל חמש או עשר דקות "אנשים מסוכנים" שיפריעו למהלך העבודה התקין של המסעדה.
כאמור, משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד הנאשם בגין עבירות תקיפה, גניבה ואיומים. בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם עד להודעה חדשה.
כל העדכונים - חדשות נתניה