בדיור המוגן "לב גנים" בנתניה, קיימו אתמול (יום ג') "מסיבת חיסונים", על מנת לחסן את 350 הדיריים באווירה כיפית ומשמחת. הנהלת הדיור הביאה למקום די ג'יי שניגן מוזיקה מסביב לשעון, ואף קיימה סדנת צחוק וריקודים, כדי להפוך את החיסון השני שקיבלו הדיירים - למאורע משמח במיוחד.
1 צפייה בגלריה
מסיבת החיסונים בנתניה
מסיבת החיסונים בנתניה
מסיבת החיסונים בנתניה
(צילום: לב גנים)
קראו גם:
אך ב-"לב גנים" כלל לא ציפו, שהמסיבה הקטנה במקום תזכה לתשומת לב עולמית, ותופיע בעשרות כלי תקשורת שונים מניגריה ורומניה ועד לארצת הברית ורוסיה.
"אני שמחה כמו ציפור חופשיה", אמרה אחת הדיירות במקום לעיתון ה-"גרדיאן" הבריטי שסיקר את המסיבה, "תודה לאל שהכל סוף סוף יגיע לסיומו. אנחנו הולכים להיות חופשים, לצאת ולפגוש את המשפחות שלנו".
צפו בסרטון:

"אנחנו תמיד מחפשים סיבות טובות לחייך" אומר יוסי קפלן, מנכ"ל "לב גנים", שזכה אתמול לתת עשרות ראיונות לכלי תקשורת בכל העולם בעקבות האירוע, "רצינו לעשות משהו נחמד למען הדיירים לא תיארנו לעצמנו שנהפוך לכל כך מחוזרים. אנחנו שמחים על העניין שנוצר ומבטיחים להפתיע בעוד אירועים מעניינים".
בדיור המוגן מספרים כי את באירוע, גם עובדי מד"א שהגיעו לעבוד מצאו עצמם מפזזים בדיור המוגן בשירה משותפת "אנחנו דור מחוסן" לצד הדיירים, כמחווה לזמר אביב גפן.
כל העדכונים - חדשות נתניה