מפחיד: תושבת קריית השרון מספרת שיצאה לריצה סמוך לביתה כאשר לפתע הותקפה באכזריות ללא סיבה ע"י רוכב קטנוע. היא ניצלה רק בזכות אדם שעבר במקרה ובא לעזרתה.
1 צפייה בגלריה
החשוד בתקיפה
החשוד בתקיפה
צילום ממכשיר הטלפון של המותקפת
(צילום: פרטי)
י' (השם המלא שמור במערכת) תושבת קריית השרון בנתניה, טוענת כי הותקפה אמש (שלישי) במהלך ריצה בסמוך לביתה, על ידי רוכב קטנוע. האירוע התרחש בצומת הרחובות בני רייך ודגניה בשכונה.
"ב-19:20 בערך, יצאתי מהבית בריצת חימום לכיוון רחוב בני רייך", היא מספרת. "זה היה אימון אינטרוולים, מקטעים קצרים אבל עצימים מאוד. אחרי כל מקטע עוצרים לכמה שניות ויוצא לעוד מקטע. את כל המקטעים עשיתי על רחוב בני רייך. במקטע החמישי עצרתי בכיכר של רחובות דגניה - בני רייך, אני עם הרגל שלי על מעבר החצייה, ועם הפנים לכיוון המדרכה. פתאום אני רואה מישהו נצמד אליי, במרחק אפס, קטנוע".
קראו גם:
לדבריה האיש החל לקלל אותה באלימות מילולית קשה. "את הפנים שלו היה לי קשה לזהות כי הוא היה עם הקסדה, והוא קילל אותי, את כל הברכות שאתה יכול לדמיין. הוא אמר לי 'את משגעת אותי, את הולכת באה, הולכת באה', ואז הוא התחיל 'יא בת זונה, יא שרמוטה'. רעדתי".
ומה קרה אז?
"ניסיתי ללכת אחורה, והוא מתקרב אליי. באיזשהו שלב ראיתי שהוא קצת מתרחק ממני, ואז נתתי קצת ריצה קדימה של איזה מאה מטר, והתרחקתי. ואמרתי לעצמי שהוא נעלם מהאזור. פתאום אני רואה שהוא עוקב אחרי. הוא רואה אותי ממשיכה לרוץ, והוא חוזר על אותן קללות. היו ארבעה אנשים ברחוב, שעשו הליכה. היה לי חצי ביטחון, להוציא את הנייד לידו ולהתקשר למשטרה. אמרתי, זה לא הגיוני שהוא יעשה דברים כאלה לאנשים אחרים. היום זאת אני, מחר זאת הבת שלי.
"הרמתי את הנייד, ואמרתי לו 'תקשיב, אתה לא מפסיק, אני מתקשרת למשטרה'. ותוך כדי אני מצלמת אותו, ואז אני מתקשרת למשטרה. הוא איים עליי, תקף אותי מילולית. בראש שלי דמיינתי את הבת שלי בסיטואציה הזאת, ואמרתי שאם לי זה קורה. הבת שלי לא תתמודד עם דבר כזה. חייבים לתפוס אותו.
היו שם קבוצה של ארבעה אנשים שניסו להקיף אותי כדי להגן עליי ממנו, אבל גם הם פחדו. בסופו של דבר, הוא זרק את הקטנוע, רץ אליי בריצת אמוק, כדי לחטוף לי את הנייד. הוא התחיל להרביץ לי, הוא דחף אותי, הכה אותי. ורגע השיא היה, שהוא חנק אותי בצוואר כי הוא הבין שהוא לא מצליח לקחת ממני את הנייד. וזה הרגע שצרחתי את החיים שלי".
נלחצת ממנו?
"האנשים שהיו איתי פשוט פחדו ממנו. באיזשהו שלב איבדתי עם המשטרה קשר בטלפון, זה התנתק. למזלי, אמרתי להם למזלי לאן להגיע לפני שהשיחה התנתקה. ואז כשהוא תפס אותי בצוואר וחנק אותי, אמרתי שפה אני חייבת לתת את כל הכוח, כדי שלא יקרה לי כלום. ראיתי את המוות בעיניים. בחיים לא הרגשתי ככה. בן אדם מטר שמונים, עם כוחות, מסומם או אני לא יודעת מה. אלה היו רגעי אימה.
אין לי מושג איך, פשוט גבר אחר שמע אותי צורחת. הוא זינק לעברי, ושלף אותו ממני, ונתן לו מכות. ניטרל אותו. הבחור שהרביץ לי נמלט מהמקום, בסופו של דבר הגיעו שלוש ניידות למקום. נתתי עדות, ומאוחר יותר נסעתי לתחנת המשטרה להגיש תלונה, והבנתי שכבר תפסו אותו".
איך את מרגישה עכשיו?
"אני בסוף של שוק, הלם. אפילו לא התקשרתי לרופאת משפחה שלי לדווח לה על המקרה. חשוב להבין שחצי מקריית השרון הייתה בחוץ. והרבה אנשים שהיו בחוץ, היו עם אוזניות. אם לקחת משהו מהמקרה הזה, זה שאין מצב שאני ארוץ עם אוזניות. אנשים שיוצאים החוצה, חייבים להיות קשובים לסביבה שלהם. זה שאתה חושב שאתה חי בתוך השכונה, אז אתה בטוח, זה לא נכון. אל תתנתקו, אל תיכנסו לבועה. זה לא קיים".
"אני מאוד מקווה שלא ישחררו אותו", מוסיפה י', "הוא סכנה לציבור. היום השופטים משחררים ברגע, על תנאי. עונשים קלים. מסוכן להחזיר אותו לרחוב. היום זאת אני, מחר זאת מישהי אחרת שתסבול גורל חמור יותר".
ממשטרת ישראל נמסר: "החשוד נעצר ונסיבות האירוע נבדקות".
לעדכונים נוספים - חדשות נתניה