פקחי האכיפה בנתניה עבדו במרץ בסוף השבוע האחרון, וטיפלו בלא פחות מ-243 פניות שונות. אז על מה חילקו דוחות, ובאילו תופעות מדאיגות נתקלו?
על פי דוח האכיפה, 320 דוחות חניה חולקו בסופ"ש האחרון. לצד כך, נרשמו עשרה דוחות במבצע אכיפה כנגד אופניים חשמליים, קורקינטים ואופנועים שנסעו לא כחוק. התמקדות האכיפה הייתה במיוחד באזור ספורטק קריית השרון.
1 צפייה בגלריה
("מנסים לעקור את השימוש באלכוהול בגנים ובחופים" | צילום להמחשה: קובי קואנקס)
קראו עוד:
11 דוחות חולקו על השלכת פסולת ביתית בניגוד לחוק. 15 דוחות חולקו על הנחת חפצים ברחוב בניגוד לחוק, ודוח אחד חולק על עשיית צרכים של בעל חיים ברחוב. בנוסף, עשרה דוחות חולקו על השלכת פסולת בניין שלא כחוק.
בחופי העיר, התבצעה אכיפה משמעותית. כאשר 23 דוחות חולקו בגין חניה אסורה. שני אוהלים שהוקמו לא כחוק, פורקו. פקחי האכיפה החרימו סוללה, אופניים חשמליים, קורקינט, שתי נרגילות ושני רמקולים. כמו כן, בוצעו 36 שפיכות אלכוהול שנעשה בו שימוש שלא כחוק.
"חשוב להתרכז בעניין האלכוהול כרגע, זה דבר שיכול להפוך את החופש למאושר או לטרגדיה גדולה", אומר אפרים בולמש, מחזיק תיק האכיפה בעיר. "מצד אחד הוא יכול לשמח לבב אנוש, אבל מצד שני הוא יכול לגרום לתאונות דרכים ואלימות בקרב בני נוער. לכן אנחנו מנסים לעקור את השימוש בנושא הזה במיוחד בגנים הציבוריים והחופים, כי זה יכול לגרום בסופו של דבר לפגיעה, הן עצמית והן באחרים. חבל שבגלל האלכוהול, החופש של בני הנוער ייפגע".
כל העדכונים - חדשות נתניה