הסגרים נגמרו, הישראלים חזרו לכבישים - ומסתבר שגם הנהגים שמסכנים את כולנו חזרו, ומארבים שהציבה המשטרה באזור נתניה בלילה של סוף השבוע האחרון הביאו ללכידתם של שניים כאלה. אתם מוזמנים לשפוט לבד מה היתה מידת המסוכנות שלהם לכולנו.
2 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: Shutterstock)
קראו גם:
הלילה החל עם עצירתו של נהג (26) המתגורר באחד היישובים הסמוכים לנתניה, כשהוא נוסע במהירות מופרזת של 164 קמ"ש בכביש 2 סמוך לנתניה, בדרך בה הנסיעה המותרת היא 90 קמ"ש בלבד.
במהלך פעילות סמוך לנתניה, קלטו במכשיר למדידת מהירות 'דבורה' רכב פרטי הנע במהירות חריגה. לאחר עצירת הרכב בוצעה בדיקת נשיפון לאחר שעלה החשד לנהיגה בשכרות. תוצאת הבדיקה הצביעה על כמות של 776 מ"ג אלכוהול (מעל לפי 3 מהכמות המותרת). רישיון הנהיגה של הנהג נפסל לתקופה של 60 ימים, רכבו הושבת לתקופה זהה, רכבו נגרר ונרשמה עבורו הזמנה לבית משפט להליך שיפוט מהיר.
אבל זו היתה רק ההתחלה. זמן קצר מאוחר יותר נתפס נהג (21) תושב נתניה - שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה - כשהוא נוהג תחת השפעת סמים.
2 צפייה בגלריה
(פעילות לתפיסת נהגים שיכורים (צילום ארכיון: אבי מועלם))
הנהג נתפס לאחר שסירב להוראת השוטרים לעצור לבדיקה סמוך למחלף מכמורת והחל להימלט. בסיום מרדף קצר נעצר אז התברר כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. במהלך הבירור עלה החשד כי הנהג נוהג תחת השפעת סמים ומתוצאותיה של בדיקה שבוצעה התקבלה אינדיקציה לשימוש בסם מסוכן.
בעקבות האירוע נפתחה חקירה על ידי בוחני תנועה. בסיום החקירה יועבר התיק בעניינו לחטיבת התביעות להמשך ההליך הפלילי.
במשטרת ישראל מדגישים כי נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון ונהיגה תחת השפעת סמים מהוות עבירות חמורות ומסכנות חיים. עבירות אלה מגדילות משמעותית את הסיכון למשתמשים בדרך ולמעורבות בתאונה קטלנית. שוטרי אגף התנועה ימשיכו למקד אכיפה נגד עבירות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים בכל רחבי הארץ.
כל העדכונים - חדשות נתניה