סרטון שפורסם ברשתות החברתיות ביממה האחרונה, תיעד את פקחי עיריית נתניה נפטרים מחפציה של תושבת העיר, באמצעות משאית זבל, ב'שוק הפשפשים' העירוני הסמוך לתחנה המרכזית. בסרטון, ניתן לראות כי אותה אישה מנסה למנוע מהפקחים להיפטר מחפציה, אך אלה לא נענים לתחנוניה. תושבים סיפרו כי מדובר בתושבת מוכרת הנמצאת בדרך כלל באותו המקום, ומוכרת את מרכולתה מתוך מזוודות לעוברים ושבים.
(פקחים זורקים חפצים לאשפה של תושבת העיר, למרות תחנוניה. צילום: רץ ברשת)
(סרטון ויראלי שהופץ ברשת החברתית. נשמח שהצלם ייצור עמנו קשר לצורך מתן קרדיט).
הסרטון זכה לתהודה נרחבת ברשתות, וגרר תגובות נזעמות מצד הצופים. "מחזה נורא. מחריד", כתבה אחת המגיבות. "איבדו כל צלם אנוש. בושה", תושב אחר הוסיף, "יש להפעיל שיקול דעת, לא כל דבר ישר לבצע". "לא להאמין, נשרף לי הלב. אישה כזאת מבוגרת, נלחמת על כל פריט שנזרק לה מול העיניים, ואין ביכולתה לעשות דבר", כתב אדם נוסף.
קראו גם:

"התמונות והסרטון לא מציגים תמונה נכונה ומלאה"

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "התמונות והסרטון לא מציגים תמונה נכונה ומלאה. מדובר באישה מבוגרת אשר מוכרת לרשויות האכיפה כמי שאוגרת פסולת בצורה כפייתית ומסרבת לקבל סיוע משירותי הרווחה בעיר. נדגיש כי הפסולת הרבה אותה אגרה במרחב הציבורי, גרמה למפגעים תברואתיים קשים ובכלל זה התפרצות של מכרסמים לחנויות הסמוכות ולדיירים בסביבה.
"על אף שהוסבר לה פעמים רבות על המפגע, התלונות הרבות וההשלכות הקשות מהם סובלים הסובבים את המקום, היא לא נענתה לדרישות הפינוי ומתוך שמירה על בריאות הציבור ביצעה העירייה, על פי חוק, פינוי של הפסולת על מנת להחזיר את הסדר על כנו. נבהיר כי אין מדובר בדרת רחוב. נציין כי ראש העיר הנחתה את מינהל הרווחה לוודא שוב מה מצבה והאם היא נזקקת להתערבות טיפולית של אנשי המקצוע".
לעדכונים - חדשות נתניה