יעקב רוזנווסר, תושב נתניה, טוען כי לפני מספר שבועות ג'קוזי במשקל מאות קילוגרמים נגנב לאור יום מחצרו באמצעות משאית. למרות שהגיש תלונה במשטרה לצד תיעוד הגניבה עצמה - התיק נסגר, אך נפתח מחדש כעבור זמן קצר.
2 צפייה בגלריה
גניבת ג'קוזי מבית בנתניה
גניבת ג'קוזי מבית בנתניה
גניבת ג'קוזי מבית בנתניה
(צילום: באדיבות תושב העיר)
"אחסנו בחניה זמנית ברחוב ברודצקי ג'קוזי גדול", אומר יעקב, "ולפני כמה שבועות, מגיעה משאית, סוגרת צד אחד של הכביש. יורד ממנה צוות שלם, מעלה את הג'קוזי על המשאית ותוך רבע שעה - עשרים דקות, הם יוצאים. הערך הכספי של הג'קוזי נאמד ב-35 אלף שקלים.
"התקשרתי למשטרה, אמרו לי שכבר יגיע חוקר. החוקר התקשר אחרי שעה אמר שיגיעו רק בערב. זה היה ביום חמישי, עד יום ראשון לא הגיעו לקחת את התיעוד מהמצלמות. כעבור כמה ימים, קיבלנו הודעה שהתיק נסגר. זה נורא עצבן אותי, פניתי לראש העיר שלנו, מרים פיירברג-איכר, והיא הפעילה את מערך המצלמות בעיר, זיהתה את לוחית הרישוי של המשאית, והעבירה למשטרה".
2 צפייה בגלריה
גניבת ג'קוזי בנתניה
גניבת ג'קוזי בנתניה
גניבת ג'קוזי בנתניה
(צילום: באדיבות תושב העיר)
לאחר שאמר נואש, פרסם יעקב את המקרה ברשתות החברתיות. "כשפרסמתי את הפוסט, קיבלתי מאות תגובות מצד גולשים על תיקים שנסגרו בשל חוסר עניין לציבור, תיקים על תקיפות, על איומים, כאילו זה סיסטמה של המשטרה", אומר, "אני הסברתי שיש פה איזושהי שיטה שהמשטרה סוגרת ומצמצמת את התיקים, וזה לא לשון החוק. החוק סובר שאפשר בנסיבות מיוחדות לסגור את התיק. אבל לא שזה יהיה מוצא ראשון, זה צריך להיות מוצא אחרון. זה נורא מעצבן. מכיוון שבמצב שלי נמצאים אלפי אנשים. זה סיפור ארצי, לא סיפור רק של נתניה". יש לציין כי התיק נסגר, אך נפתח באותו היום, לאחר שרוזנווסר פנה לפיירברג-איכר וביקש ממנה להירתם לנושא.
קראו גם:
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה בחודש שעבר, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו. במסגרת החקירה בוצעו ועוד יבוצעו מגוון פעולות חקירה, בהן: איסוף ראויות, גביית עדויות, חקירת חשודים וכיו״ב. עם סיום החקירה ובהתאם לתוצאותיה יעודכן המתלונן בהתאם. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות, במטרה להגיע לחקר האמת, לאתר את הרכוש שנגנב ולמצות את הדין עם המעורבים".