שלוחת המעצרים של משטרת ישראל הגישה לאחרונה כתב אישום כנגד תושב נתניה בן 27, לאחר שעל פי החשד בין היתר תקף את אמו, איים על בת זוגתו ואיים על מפקד תחנת נתניה לאחר שנעצר.
1 צפייה בגלריה
(משטרת נתניה | צילום: אסף פרידמן)
על פי כתב האישום, שמגולל מספר אירועי אלימות המתפרשים על פני כשבועיים, הנאשם היה בקשר זוגי במשך חודשיים עד אמצע חודש מרץ. כאשר בת זוגו של הנאשם ביקשה להיפרד ממנו בסמוך לדירתו, קילל אותו, בעט במעלית וניפץ תמונה אשר הייתה תלויה במקום.
על פי כתב האישום, הנאשם אף איים על בת זוגו לאחר מכן בשיחת טלפון וטען כי "תשלם על כך", ובנוסף התקשר לחברתה של בת זוגו, איים עליה ואמר לה "אני שם עליך אלף *** מאז שהיא הכירה אותך הרסת לנו את הקשר… אני א***ן אותך מחר בחוף ים אל תדאגי".
במקרה אחר, הגיע הנאשם לאמו, למרות בקשתה שלא יבקר אותה. על פי כתב האישום, אמו פתחה לו את הדלת אך אמרה לו כי עליה ללכת וכי אינו יכול להיכנס הביתה. בעקבות כך, הנאשם קילל אותה ונכנס בכוח הביתה. כאשר אמו של הנאשם העירה לו על הדרך בה הוא מדבר לבת זוגו בטלפון, הנאשם קילל אותה והדף אותה לאחור. כאשר אמו אמרה לו כי תתקשר למשטרה, הדף אותה שוב ואמר לה "אני ארצח אותך" ו-"אני אשחט את כולכם".
קראו גם:
לאחר שהוצא צו הרחקה נגד הנאשם האוסר עליו להיכנס לבית אמו או ליצור קשר איתה, הוא הגיע ללובי הבית ושבר כסא פלסטיק אשר היה במקום. למחרת, למרות צו ההרחקה, הגיע הנאשם לבית אמו דפק בדלת ואמר לה "בת ****, ש*****ה, תמותי". בעקבות כך, אמו של הנאשם הזמינה משטרה למקום, שדרשה מהנאשם לעצור. הנאשם עלה על אופניו, רכב לכיוון השוטר ונעצר בכך שפגע ברכב אחר ונפל.
מיד לאחר שנפל, רץ אליו השוטר והודיעו לו על מעצרו. הנאשם התנגד למעצר, וחושמל בטייזר על ידי השוטר. במהלך המעצר, אמר הנאשם לשוטר "ערבי מסריח, ערבי מגעיל", וכן אמר לשוטרת שהייתה במקום כי הוא "עבריין ויביא אנשים".
השוטרים הביאו את הנאשם לתחנת המשטרה בנתניה, כאשר על פי כתב האישום החל הנאשם להשתולל ולהתלהם. על רקע כך, פנה מפקד תחנת המשטרה לנאשם וביקש כי יירגע. בתגובה לכך, איים עליו הנאשם באומרו "חכה אני עוד אתפוס אותך בחוץ".
כאמור, כתב האישום כולל שישה אישומים שונים, בין היתר סעיפי אישום של איומים, הפרעת שוטר במילוי תפקידו ותקיפת סתם.
לעדכונים - חדשות נתניה