אריה רפאל כהן בן ה-22 הוא רוכב האופנוע שנפצע לפני כשבוע באורח אנוש בתאונת דרכים בפתח תקוה, ונפטר מפצעיו בימים האחרונים.
3 צפייה בגלריה
אריה רפאל כהן עם אחותו שירה
אריה רפאל כהן עם אחותו שירה
אריה רפאל כהן עם אחותו שירה
(צילום: באדיבות המשפחה)
כהן גדל בבני ברק כילד עשירי להוריו מבין 11 אחים ולאחרונה התגורר בפתח תקוה. לפני שבוע, בלילה שבין רביעי לחמישי, הוא חזר מבילוי עם בת זוגו ונפגע מרכב חולף.
כוחות הצלה שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים בילינסון הסמוך אך כאמור, בלילה שבין שלישי לרביעי השבוע נפטר מפצעיו, כשהוא משאיר את משפחתו וחבריו המומים וכואבים.
"בלילה האחרון שלו, כשהרופאים קראו לנו לחדר ואמרו שאלו רגעיו האחרונים, התאספנו סביבו והתפללנו במשך דקות ארוכות במהלכן החזקתי לאריה את היד. הרגשתי שהוא לוחץ לי אותה כאילו הוא מרגיש שאנחנו איתו ורוצה שנמשיך", סיפר למיינט יוסי אחיו הגדול. "ברגע שסיימנו את התפילה כל המדדים צנחו".
"מאחר שאני גדול ממנו ב-13 שנה, לא באמת גדלתי איתו בבית אבל בחודשים האחרונים חזרתי לגור בארץ ומאז ממש התחברנו. הוא החליט שהוא מצטרף לחברת התיירות שלי (Travelor), ובחודשיים האחרונים לקח על עצמו את העסק כמו שצריך. מה שאנשים עושים בשנה-שנתיים, אריה עשה בחודשיים והוביל להצלחות מסחררות. רק יומיים לפני התאונה, הוא היה בכנס שם קיבל גביע וסיפר על הדרך שעשה למעלה בתוך זמן קצר. הוא הפך למנטור ולימד אנשים איך להצליח".

3 צפייה בגלריה
אריה רפאל כהן
אריה רפאל כהן
אריה רפאל כהן
(צילומים: מתוך פייסבוק)

יוסי מוסיף: "בגלל שאנחנו הרבה אחים, אז היו מדי פעם מריבות, ואריה היחיד שאף פעם לא רב עם אף אחד. תמיד היה בסדר עם כולם ולא לקח צד. תמיד הוא גם עזר לכולם, עד כדי כך שבהכנות לשבעה חשבתי לעצמי, איפה אריה, בטח הוא היה עוזר עכשיו".
מתי דיברתם לאחרונה?
"יום לפני התאונה הוא שלח לי הודעה והראה לי איך הוא מעודד את הצוות שלו. הוא הוסיף שעד דצמבר הוא יהיה 'בלו דיימונד' שזו הדרגה הכי גבוהה שאליה אפשר להגיע בחברה. אין לי ספק שהצוות שלו יגיע להצלחה הזו והכסף שייכנס יועבר לקרן שנפתח לעילוי נשמתו".
כמו כן ציין יוסי כי הכולל שפתחה המשפחה לא מכבר במרכז רימונים שברחוב השומר בבני ברק ייקרא "שאגת אריה" על שמו של אחיו. "אנחנו נעשה את המקסימום כדי לפעול למען אחרים ולעילוי נשמתו של אריה", סיכם.

3 צפייה בגלריה
אריה (משמאל) ויוסי אחיו (מימין), ימים ספורים לפני התאונה
אריה (משמאל) ויוסי אחיו (מימין), ימים ספורים לפני התאונה
אריה (משמאל) ויוסי אחיו (מימין), ימים ספורים לפני התאונה
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

"אריה היה ילד זהב עם לב טהור, ילד של אהבה", אומרת אחותו שירה שעובדת אף היא בחברת התיירות. "אין תמונה אחת שהוא לא מחייך בה. תמיד היה שמח, אהב את כל מי שסבב אותו אהבה שלא נגמרת וחיבר בין כולם. הייתה חשובה לו אהבת חינם ושכולם יהיו שמחים. הרבה אנשים כותבים לנו 'לא הכרנו את אריה אבל מהתמונות הוא נראה מלאך'.
"ימים ספורים לפני התאונה הוא עוד סיפר בכנס איך הוא מגשים את החלומות שלו אחד אחרי השני. מפחיד ולא נתפס שאני מדברת עליו בלשון עבר. אני לא יודעת איך החיים יימשכו בלעדיו".
יהי זכרו ברוך.