סערה בנתניה בעקבות הופעתו של הזמר אייל גולן על במה בפארק אגם החורף בנתניה ביום שני הקרוב (18.9). פרסום האירוע, שבו יופיע גולן עם רמי קלינשטיין, ארקדי דוכין, יובל דיין, עדן בן זקן ורביב כנר, במסגרת מיזם "אנחנו תחת השמיים" ביוזמת משרד הספורט והתרבות מכעיס תושבים רבים בעיר. לדבריהם, "זה לא ראוי להביא אמן שהיה מעורב במעשים לא ראויים".
2 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן
(צילום: אלכס קולמויסקי)
בהודעה שפרסמה העירייה השבוע בפייסבוק נכתב: "על במה אחת מטורפת בפארק אגם החורף יופיעו אייל גולן, עדן בן זקן, רמי קליינשטיין, יובל דיין, רביב כנר וארקדי דוכין, בערב של אחדות אהבה והרבה מוזיקה טובה, בעלות סמלית של 10 שקלים בלבד (עד 4 כרטיסים לכל תושב), למופע בעמידה".
יש לציין כי ההודעה גררה מאות תגובות, חלקן כועסות, מגנות את הבחירה ואף קוראות לתושבים להחרים את האירוע עליו הם משלמים מכספי המסים שלהם. בין השאר נכתבו הודעות שמבקשות לבטל את השתתפות הזמר ואף להתאחד לכדי הפגנה מחוץ לשערי המקום.

קראו גם:

"בתור אבא לבנות, קשה לי עם הבחירה להביא אמן כזה לעיר בה אני גר", מסביר אב לשתי נערות בגיל העשרה את התנגדותו למופע. "זה כבר לא משנה לי אם הוא אשם או לא, עצם המעורבות שלו מפריעה לי. ולכן אני לא אגיע להופעה". מי שעוד הגיבה להודעה היתה חברת המועצה טלי מולנר המתמודדת לראשות העיר: "מכל האמנים המעולים שיש דווקא אייל גולן יופיע כאן? הזמר הזה היה מעורב במעשים לא ראויים בלשון המעטה ולכן אני מגנה את ההחלטה של העירייה. לא ראוי''.

2 צפייה בגלריה
מודעת המופע שפורסמה ברשתות החברתיות
מודעת המופע שפורסמה ברשתות החברתיות
מודעת המופע שפורסמה ברשתות החברתיות
(צילום: מהרשת)

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "אנו שמחים שהעיר נתניה נבחרה לארח את אירוע 'אנחנו תחת השמיים'. התכנים והאמנים לאירוע זה נקבעו על ידי משרד התרבות והספורט ולא על ידי עיריית נתניה''.
מ"ליאם הפקות" שמייצגת את אייל גולן נמסר: "אנו שמחים לפגוש את הקהל בהופעות בכל רחבי הארץ ולהביא בימים מאתגרים אלו את קולה של המוסיקה שמאחדת בין כל חלקי העם. העובדות הן כי פרקליט המדינה החליט לאחר 10 שנות פרשה, לסגור את התיק בפעם השנייה והמשמעות היא כי נעשה לאייל גולן עוול נוראי והוא הקורבן האמיתי בסיפור. אייל גולן לא עבר אף עבירה. אייל לא עבר על החוק ולכן לא הוגש כתב אישום. זכאי היה וזכאי נשאר. אנו מאחלים לכולם שנה טובה ומתוקה!"