טליה עובדיה התפרסמה כזוכת האח הגדול, אך יחד עם הפרס הגדול היא יצאה מהבית המפורסם בארץ עם בן זוג אהוב: שחף רז. חודש בלבד לאחר סיום הצילומים, השניים עברו לגור יחד בהרצליה ולאחר חצי שנה של זוגיות, בחודש יולי האחרון, הכריזו השניים על אירוסים.
3 צפייה בגלריה
טליה עובדיה ושחף רז. חתונת השנה
טליה עובדיה ושחף רז. חתונת השנה
טליה עובדיה ושחף רז. חתונת השנה
(צילום: באדיבות Lago‏, עמוד האינסטגרם של טליה עובדיה)

למרות החשש שהמלחמה תשבש את התוכניות, נראה כי הזוג המאוהב ממשיך בכל הכוח ופרטים חדשים על החתונה המפורסמת נחשפים.
טליה, שלא פעם אמרה לשחף בבית האח הגדול, שכשהמצלמות יסגרו הוא יצטרך להגיע לראשון לציון אם הוא רוצה לקחת אותה לדייט, עמדה במילה שלה, וגם לכבוד החתונה הגדולה היא שבה לעיר בה גדלה.

3 צפייה בגלריה
אולם האירועים בראשל"צ
אולם האירועים בראשל"צ
אולם האירועים בראשל"צ. אלף מוזמנים יגיעו
(צילום: באדיבות Lago‏)

השניים יינשאו ב-16 באפריל באולמי LAGO היוקרתיים בעיר. עם רשימה של אלף מוזמנים אין הרבה ברירה והם יסגרו את שלושת האולמות שבמתחם: Soul Spirit ו דוּאֶאֶה כל אחד מהם יכול לארח את איזור קבלת הפנים, החופה והארוחה, ועל פי התכנון כל אחד מהם יעוצב בקונספט שונה וייחודי שהפרטים לגביו עדיין מתגבשים.

קראו גם:

ויש גם שף סלב. השף ניר דביר כבר נפגש עם הזוג לזקק את טעמם הייחודי ובנה עבורם תפריט מפתיע על בסיס farm to table שמתבסס על טריות ואיכות חומרי הגלם כך שהאורחים יחוו חווית אירוח מושלמת.

3 צפייה בגלריה
החופה באולם האירועים בראשל"צ
החופה באולם האירועים בראשל"צ
החופה תהיה בלתי נשכחת
(צילום: באדיבות Lago‏)

את ההצעה הרומנטית קיבלה טליה כשהשניים היו בטיול זוגי אך מאז חייהם קצת פחות זוהרים כששחף גויס לשרות מילואים, וטליה עוסקת במרץ בקידום הסברה פרו- ישראלית. אך למרות הימים המורכבים אין לנו ספק שמחכה להם חתונה יפהפיה בדיוק כמוהם. אנחנו מחכים להזמנה.