הוא לא מפחד מג'וקים ותמיד מגיע עם בגדים קצרים לעבודה: עמרי מסטבוים, מי שהיה בשלוש השנים האחרונות מנהלו הישיר של אבירן שמואל בן ה-34 שמשתתף בתכנית הישרדות מספר על האדם הורבאלי, המנהיג של הצוות, על הסוד שלו לשיזוף, וגם מה יהיה לו הכי חסר בפיליפינים?
4 צפייה בגלריה
אבירן שמואל בעת עבודתו
אבירן שמואל בעת עבודתו
אבירן שמואל בעת עבודתו. תמיד יורד לעזור
(צילום מסך מתוך האינסגרם של אבירן שמואל)

הנתנייתי, אבירן שמואל בן ה-34 מתמודד בתכנית 'הישרדות' שהחלה את שידוריה לפני כשבוע וחצי. אבירן למד בתיכון אורט ליבוביץ בעיר ועובד כנהג משאית זבל בנתניה. הוא העיד על עצמו שהוא יכול לישון בכל מקום ולא מפחד ממצבי קיצון. הוא אוהד הפועל תל אביב וכיאה לנתנייתי הוא אוהב את הים ומבלה שם לא מעט.
אל הפריים הראשון שלו בתכנית הישרדות הוא נכנס עם חיוך מפה לאוזן שרק מחכה להתחיל את המסע. "החיים שלי כפופים לים. אני אוהב את השמש, את הים. לכלב שלי קוראים ים", סיפר בפרק הראשון ששודר בתכנית. אבירן שובץ בשבט טגאלוג יחד עם גל רובין, דניאל ציוני, טניה לאורן, וניר רגב שזכו בפרס החסינות השבטית הראשונה.

4 צפייה בגלריה
אבירן שמואל
אבירן שמואל
אבירן שמואל. תמיד עם חיוך על הפנים
(צילום מסך, רשת 13)

מה הדבר שהכי מאפיין את אבירן?
"הוא אדם מאוד דומיננטי, גם בנראות שלו - השיזוף שלו והקעקועים שלו, הוא תמיד בא עם קצר. גם כשיש שלג הוא תמיד עם מכנסיים קצרים. ואבירן הוא אדם מאוד משימתי אין דבר שהוא לא יסיים, או שהוא יפסיק באמצע, או לא ייתן את המאה אחוז. גם אחרי שעות רבות של עבודה אין מצב שהוא לא יסיים את המשימה שלו. כמובן שהוא ובראלי. הוא תמיד היה מנהיג ורתם את כולם איתו. גם בשיחות עובדים או אם אני רוצה לעשות שינוי הוא תמיד זה שמנהל איתי את המשא ומתן. גם דברים רעים הוא תמיד זה שמדבר ואומר את מה שהצוות שלו מרגיש".

4 צפייה בגלריה
עמרי ואבירן השבוע
עמרי ואבירן השבוע
עמרי ואבירן השבוע
(צילום: באדיבות עמרי)

על העבודה אמר: "אין דבר כזה שהוא נשאר ברכב כל פעם הוא יורד לעזור, כדי לסיים את העבודה בצורה המהירה ביותר והיעילה ביותר. כשיש תושבים בעייתיים הוא יורד ובודק שהכל תקין".
אבירן עובד במהלך הבוקר המוקדם ואז יש לו את כל היום להשתזף. בפרק הראשון של התכנית גם מנחה תכנית הישרדות גיא זו-ארץ זרק לאבירן הערה על השיזוף שלו. "השיזוף מהחוף בנתניה או מהחוף שלנו בהישרדות?", אמר זו ארץ. ראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג – איכר פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה – "גיא מותק, בזהירות עם השאלות".


מה הסוד שלו לשיזוף בחורף?
"האמת חשבתי שזה לא טבעי ואז הבנתי שהוא פשוט בים. כל פעם שהייתי מתקשר אליו הוא היה בים".
מה יהיה לו הכי חסר בפיליפינים?
"אולי הזבל של נתניה, הוא קם כל יום בשעה 4 או 3 וחצי, לא ידוע אולי הוא יקום פתאום בשעה אחרת. הוא לא יידע מה לעשות כשאין לו את המשאית. לפעמים הוא עובד גם 7 ימים בשבוע, עובד גם במוצאי שבת. אני לא יודע מה הוא יעשה עם כל החופש הזה".

קראו גם:

ומה עם חיות וחרקים הוא מסתדר איתם או נגעל?
"לדעתי הוא די מחושל, מי שעובד בתחום הזה - מעטים הדברים שמגעילים אותו. אם הוא יגיע למשימת אוכל נראה לי שהוא יצלח אותה ברמה הגבוהה ביותר. לא נראה לי שהוא נגעל מדברים כאלו או אחרים".

4 צפייה בגלריה
אבירן שמואל
אבירן שמואל
אבירן שמואל. "אדם מאוד דומיננטי"
(צילום: מיכה לובטון)

יש משימה שיכולה להיות לו קשה?
"מבחינת כוח יש לו והוא מאוד אנרגטי ומדבר מהר, גם ככה הוא ביום יום שלו. ביצועיסט. אני חושב שאולי בעניין של המשימות צוות, שהוא מוביל והוא די סוליסט. אבל יכול להיות שבמשימות שצריך לחלוק בצורה שווה את המשימה יהיה לו קשה להוריד את הרגל מהגז.
"יצא לי להיות לידו במצבי עייפות קיצוניים. בחגים, או כשיש ימי חופש, בחירות, אנחנו עובדים יותר קשה כדי לפנות את העיר בפחות זמן. אבירן במצבים הללו מתנהל בצורה מופתית. אולי הוא לא ישאיר פערים או משהו מאחור".
שמואל כאמור השתתף לפני 5 שנים בתכנית ריאליטי "דייט ראשון" יחד עם מיכל גואטה. כאמור הדייט לא צלח ומאז הוא עדיין רווק.
יש ריאליטי אחר שיכול להתאים לו?
"האח הגדול יכול להתאים לו. אבירן הוא פוליטיקאי יודע לערבב כמו שצריך. לא פראייר, יכול להיות שזה יכול להתאים לו".
הוא סיפר שהוא היה גם חשפן. ידעת על זה?
"האמת שלא בכלל לא ידעתי, שאלתי אנשים, הוא שמר על זה בסוד. לא ידעתי מזה. הוא לא התבייש שהוא בא מהאשפה".