1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
תעודת הוקרה ממשטרת ישראל הוענקה השבוע למערך האכיפה העירוני בנתניה על הצטיינות יתרה.
את התעודה קיבל ראש מנהל האכיפה הפיקוח והביטחון בעיריית נתניה, אלון אהרון, מידי מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב עמיחי אשד וקצינת השיטור העירוני, דקלה גינת. השניים ציינו כי התעודה ניתנה ליחידה על הצטיינות יתרה בתחום האכיפה בעבירות איכות החיים בעיר נתניה ועל שיתוף פעולה, תיאום ויצירתיות. עוד צוין כי פעילות זו הביאה לעלייה בתחושת הביטחון של תושבי נתניה.
יחידת השיטור העירוני בנתניה בניהולו של חזי לוי הוקמה בשנת 2012, ומונה 46 פקחים ו-20 שוטרים. היחידה מורכבת משוטרים ופקחים מסייעים כאשר השילוב של עירייה ומשטרה מקנה סמכויות לטיפול באירועים שונים, במטרה להעצים את תחושת הביטחון של תושבי נתניה.
יחידת השיטור העירוני עובדת כל ימות השבוע ובכל שעות היממה ומתגברת את פעילות העבודה בהתאם לימים ולשעות בהן יש ריבוי אירועים.
בתוך כך, מעניקה היחידה מענה מהיר ושירות אדיב לכלל תושבי העיר, אגפי העירייה וכלל כוחות הביטחון וההצלה בתחומי העיר.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה ביחידת השיטור העירוני ובכל אחד ואחד מהפקחים העושים לילות כימים בשיתוף משטרת ישראל בעבודתם המסורה לשמירה על הסדר ולמענם בטחונם של תושבי נתניה, אני מודה לראש מינהל האכיפה, אלון אהרון, המנצח על המלאכה במסירות ומקצועיות".
סגן ראש העיר הממונה על הפיקוח, אפרים בולמש: "עבודתם של יחידת השיטור מוערכת ומקצועית וכעת גם גורמים ממלכתיים מביעים הערכתם".
ראש מינהל האכיפה, אלון אהרון: "אני מודה לפקחי ושוטרי היחידה, המסירות והמקצועיות מורגשת בשטח וכך נמשיך לפעול למען תושבי העיר".