אנשים רבים מחליטים להשלים עם המצב ולהשאיר את הספה שלהם כפי שהיא, עם כל הלכלוך, עד שהם חוסכים מספיק על מנת להחליף אותה בספה חדשה לגמרי, אבל זה לגמרי לא צריך להיות ככה! יש פתרונות ויש בעיר נתניה לא מעט עסקים העוסקים בניקוי ספות שיוכלו לנקות לכם את הספה בצורה המקצועית והמדוקדקת ביותר. רוצים לגלות את התשובות לשאלות הכי חשובות בנוגע לחברות ניקוי ספות בנתניה? אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא.
1 צפייה בגלריה
clean-tech
clean-tech
clean-tech
(צילום: FREEPIK)
אילו לכלוכים ניתן לנקות מהספה? כל לכלוך שתעלו על הדעת! לא משנה אם אחת מחיות המחמד שלכם החליטה להטיל את מימיה על הספה הלבנה שלכם, אם היא מלאה בשערות של הכלבים\ החתולים שלכם או שפשוט היא צברה לכלוך לאורך השנים – חברות ניקוי הספות ידעו איך להוציא כל ספה כחדשה. גם אם אתם חושבים שיש על הספה שלכם כתם או לכלוך שאין לו פתרון, מומלץ להתייעץ עם המומחים לפני שאתם מרימים ידיים ומי יודע, אולי תגלו שיש פתרון.
למה זה חשוב להקפיד על ניקיון הספה שלי? מעבר לאסתטיקה ולנראות של הספה בבית או בכל חלל אחר בה אתם בוחרים לשים אותה, ספה מלוכלכת יכולה להיות לעיתים כר פורה לחיידקים ולשאר יצורים לא נעימים. מעטים האנשים שיודעים כי פשפשים וחרקים מציקים אחרים יכולים למצוא את דרכם גם לתוך הספה שלכם, ואחת הדרכים להימנע מכך היא פשוט להקפיד על ניקיון שוטף של הספה. מומלץ לנקות אותה כל חצי שנה.
האם לא עדיף פשוט לנקות את הספה שלי בעצמי? לא מעט אנשים מתפתים לנקות את הספות שלהם בעצמם, אך במרבית המקרים הם רק גורמים ליותר נזק מתועלת. כמובן שהם באים למשימה מתוך כוונה טובה ורצון לחסוך כסף, אבל בפועל הספה יוצאת במצב יותר גרוע ממה שהיא הייתה בהתחלה. אנשים ללא ידע מקצועי בתחום לא תמיד יודעים אילו חומרי ניקוי עובדים עבור חומרי הספה, יכולים לקרצף את הלכלוך חזק מדי ולקרוע את הריפודים ועוד. על מנת להימנע מכל זה (ולהימנע מקניית ספה חדשה) עדיף פשוט להשאיר את תהליך הניקיון לבעלי המקצוע.
כמה יעלה לי לנקות את הספה שלי? מחיר של ניקיון ספה בנתניה תלוי מאוד במקרה הספציפי של כל ספה. ניקיון סטנדרטי של ספה לרוב יעלה בין 150 ל-200 שקלים, אך יש לזכור שהמחיר גם עלול להשתנות בהתאם לחומרת המצב, לחומרים מהם הספה בנויה, לחומרי הניקיון הנדרשים ועוד. בנוסף, במידה ויש לכלוך מיוחד או קשה בצורה יוצאת דופן סביר להניח שהמחיר גם יעלה בהתאם.
האם עסק לניקוי ספות יוכל לתקן גם שקעים ובעיות אחרות שיש לי בספה? לא כל עסקי ניקוי הספות מספקים גם שירות תיקון ספות, אך אנחנו בטוחים שלא תתקשו למצוא עסק בנתניה שנותן את שני השירותים האלו. אחת הבעיות הנפוצות בספות במדינה היא שקיעה של הספה בעקבות שימוש יתר. לא כל עסק יוכל לספק לכם שירות של תיקון ספה שוקעת, אבל אנחנו ממליצים לכם לא לוותר ופשוט לשאול. אנשים רבים רוצים לטפל בכל הבעיות של הספה שלהם במפגש אחד עם בעלי המקצוע, לכן כדאי לוודא שהעסק שאתם מתכננים לשכור אצת שירותיו יכול לבצע עבורכם גם את התיקונים הנדרשים.