כפי שאתם ודאי יודעים, לפני שמפיקים חתונה לתפארת מדינת ישראל, ישנה שורה ארוכה (הנדמית לעיתים כאינסופית) של ארגונים וסידורים שיש לבצע. בנוסף לרכישת שמלה, שריון גן אירועים, עריכת רשימת מוזמנים וכיו"ב, ישנה חשיבות עליונה לאתר בית דפוס שיוכל לספק את כל צרכי הדפוס הנדרשים.
נכון להיום אין דבר קל יותר מאשר לאתר בית דפוס בנתניה או בית דפוס הוד השרון, שיוכל לסייע לכם ואף לספק שירות לעילא ולעילא. ובכל זאת, ישנם כמה דברים שיוכלו לסייע לכם לבחור את בית הדפוס המתאים לצרכים שלכם כמו כפפה ליד. כי האמת היא שפשוט אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.
1 צפייה בגלריה
דפי זהב
דפי זהב
דפי זהב
(צילום: shutterstock)
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
הדבר החשוב ביותר הוא לאתר בית דפוס שממוקם סמוך למקום המגורים שלכם. אם אתם למשל מתגוררים בנתניה, כדאי תמיד לאתר בית דפוס בנתניה ולא באילת לצורך העניין. זה נכון שכיום רוב הפעילות מול בתי הדפוס מתנהלת באופן מקוון ולכן באופן עקרוני אם אתם גרים בהוד השרון, באפשרותכם לעבוד מול בית דפוס הוד השרון אך באותה מידע באפשרותכם לעבוד מול בית דפוס חיפאי.
עם זאת, יתכן בהחלט שמדי פעם תרצו להגיע פיזית לבית הדפוס על מנת לשוחח עם אנשי המקצוע השונים, להתרשם מאיכות ההדפסה בשלב מוקדם יחסית או פשוט לאסוף את המוצרים שהזמנתם. לכן הואיל וכיום ישנם לא מעט בתי דפוס מצוינים שפועלים באזורנו, אין סיבה שתחפשו רחוק מדי. לפיכך גם אם הדודה מעפולה המליצה לכם בחום על בית דפוס בעפולה סיפק לה שירות מצוין, כל שעליכם לעשות זה להודות לה מקרב לב על ההמלצה ולהמשיך לחפש בית דפוס מקצועי בסביבה הקרובה שלכם.
כל השירותים תחת קורת גג אחת
בדרך כלל כשמדברים על בתי דפוס לקראת חתונה, מתמקדים בעיקר בכל הקשור לעיצוב והדפסה של הזמנות לחתונה. כבר כאן ניתן לראות שמומלץ לתת עדיפות לבית דפוס שמציע בין השאר גם שירותי גרפיקה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכדאי תמיד לעבוד מול בית עסק אחד, במקום להתפזר בין מספר בתי עסק שונים.
כמו כן כדאי מאוד לתת עדיפות לבתי דפוס שמספקים מגוון רחב של שירותי דפוס. זאת כיוון שיתכן שתרצו להזמין שירותי דפוס נוספים מעבר להדפסת ההזמנות. הכוונה היא למשל להדפסה על חולצות, הדפסה על פריטים שונים שתוכלו להעניק כמזכרת לאורחים, הדפסה על כוסות או צלחות שיאפשרו לכם "למתג" את האירוע המרגש ועוד.
התרשמו מעבודות קודמות
אחת ההמלצות החשובות ביותר היא להשקיע זמן ולהתרשם מעבודות דפוס קודמות שבוצעו בבתי הדפוס השונים שפניתם אליהם. קחו בחשבון שעבודות הדפוס נראות שונה על מסך המחשב משהן נראות במציאות. לפיכך אל לכם להתעצל. תחת זאת השקיעו את הזמן הנדרש, הגיעו פיזית לבתי הדפוס השונים ודרשו להתרשם במו עיניכם מעבודות דפוס שונות שבוצעו במקום.
מטבע הדברים, עליכם להתרשם מעבודות הרלוונטיות להזמנה הספציפית שלכם: אם אתם מעוניינים להדפיס הזמנות לחתונה, אין טעם שתקבלו לידיכם חוצות מודפסות או עטים מודפסים מן הסתם...
היעזרו בחכמת ההמונים
לסיום נמליץ לכם להתרשם מחוות דעת, המלצות, דיס המלצות וביקורות שהשאירו לקוחות קודמים שעבדו עם בתי הדפוס השונים שאתם שוקלים לעבוד מולם. קחו בחשבון שגם אם מדובר בבית דפוס שסיפק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית, שמדפיס יופי של הזמנות ואפילו מתחייב לעמוד בלוח זמנים מאתגר, עדיין יתכן שמוטב לבחור בבית דפוס אחר. זאת במקרה שמדובר בבית דפוס שלא מתאפיין ברמת שירות גבוהה ולא מצטיין ביחסי אנוש מוצלחים במיוחד. אז שיהיה במזל טוב מאוד ובהצלחה!