איזור הפנים הוא החלק המועדף ולרוב גם הראשון, שבו מתבצעים טיפולים אסתטיים שונים, זאת כיוון שהוא גם הראשון להתבגר וסימני ההזדקנות ניכרים בו, הרבה לפני שהם באים לידי ביטוי באיזורים אחרים בגוף. ד"ר אבנר בן שושן הינו מומחה לרפואה אסתטית, שמסייע לפציינטיות לקבל את ההחלטה החשובה הזו בנוגע לבחירת הטיפול הנכון עבורן– ומבצע מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה מתקדמים נוספים.
למי כדאי לעבור הליך אסתטי באיזור הפנים? הפנייה לפרוצדורה רפואית אסתטית היא לגיטימית ופופולרית בימינו, אפילו בקרב נשים צעירות יחסית שיש להן מודעות גבוהה למראה החיצוני שלהן.
בין אם השכיחות של הטיפולים הללו נובעת מהחשיפה המרובה של התמונות האישיות ברשתות החברתיות, או בגלל שנושא הטיפולים האסתטיים הוא כבר מזמן איננו "טאבו" כמו בעבר, כך או כך – ישנה נהירה של נשים אל עבר הקליניקות, כשלכולן מכנה משותף אחד, שהוא הרצון לעבור שינוי ויזואלי.
ההבדל המהותי בין מטופלת ומטופלת, הוא כמובן המאפיינים האישיים שלה ושל גופה וכן הרצון האישי העז, לעבור את השינוי באזור הפנים בהתאם לשאיפה שלה להשיג מראה חיצוני מסוים.
חשוב להבין כי טיפולי אסתטיקה באיזור הפנים, הן במקרה של טיפולים פשוטים יחסית כמו מילוי קמטים בעזרת זריקות, אך גם במקרה של ניתוח מתיחת פנים מלא – צריכים להיעשות במקצועיות רבה ובהתאמה מושלמת, בין ההליך על כל רכיביו לבין הפציינטית. זוהי הסיבה שלפני הבחירה בין מילוי לבין מתיחה, חשוב לבחור את המנתח שיידע לבצע כל פרוצדורה במומחיות, עדינות ודיוק.

1 צפייה בגלריה
plastic
plastic
plastic
(צילום: בוסט מדיה)
מתיחת פנים אל מול מילוי קמטים – ההבדל ההתלבטות בין הליך אסתטי פשוט לבין ניתוח מורכב היא ברורה, כיוון שהחיסרון של הטיפול הפשוט הוא במשך הזמן הקצר יחסית, שבו התוצאות מחזיקות מעמד – כאשר גם לניתוח ישנן חסרונות וביניהם תקופת ההחלמה הלא פשוטה, שישנן נשים הנרתעות ממנה. עם זאת, היתרונות הרבים הם אלו שהופכים את ההתלבטות למאתגרת, לכן חשוב לדון ביתרון העיקרי של כל אחת מן הפרוצדורות:
  1. מתיחת פנים התוצאות נשמרות למשך שנים רבות והשינוי הוא משמעותי ביותר. עבור נשים שעברו את גיל 60, זהו פתרון נהדר שיכול להחזיר את המראה שלהן אפילו עשור "אחורה".
  2. מילוי קמטים – הליך פשוט וקל, ניתן אפילו לחזור לעבודה ביום שאחרי. הפשטות מובילה גם למראה טבעי במיוחד, כיוון שהשינוי הוא מינורי יחסית והפנים נראים פחות "עשויים".
חשוב לזכור, שככל שהטיפול האסתטי הוא מורכב יותר, הוא צפוי גם להיות יותר יקר. עם זאת, במקרה של טיפולי אסתטיקה שאינם פולשניים, ייתכן שההשקעה בטיפול יחיד לא תהיה גבוהה – אך דווקא הצורך לחזור עליו אחת למספר חודשים, תהפוך אותו לפחות משתלם בהיבט הכלכלי.
כך תבחרי את הטיפול האסתטי שיתאים עבורך הדרך הטובה ביותר לבחור נכון את ההליך המתאים מכולם, זה שבאמת יחולל שינוי מצד אחד – אך ישאיר את מראה הפנים נאה וטבעי, היא לקבל ייעוץ מרופא מומחה. בנוסף לתהליך הדמייה שיעניק אומדן בנוגע למראה הסופי של הפנים, ניתן יהיה לקבל מידע חשוב בנוגע להכנות לפני כל אחד מהטיפולים האופציונליים, כמו גם אינפורמציה הנוגעת להליך הטיפולי עצמו ולתקופת ההחלמה הנדרשת שלאחריו.
ד"ר אבנר בן שושן מבצע טיפולים של הזרקות חומרי מילוי לקמטים וכן מתיחת פנים ופרוצדורות אסתטיות נוספות, לנשים ולגברים, מזה שנים רבות. הייעוץ הוא חלק בלתי נפרד מכל תהליך טיפולי, לכן כדאי לתאם פגישת ייעוץ בהקדם האפשרי ולקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע לתהליך האסתטי הרצוי.
פורסם לראשונה: 11:04, 25.04.22