כתבה: אתי דהאן.
ילדה טובה מבית פאשניסטי
לא בכל יום אנו נתקלים ביזמית צעירה בת 7, שמוכנה לגייס את משפחתה לטובת משהו גדול שכבר זכה לסקירה בתוכנית הבוקר "פותחים יום" בערוץ 13. נועם ואמה רוית הוזמנו לאולפן, שם נועם דיברה בביטחון רב וניכר שאפילו היא לא מבינה עד כמה המיזם שלה גדול. נועם נתקלה בסרטון ויראלי של ילדה בשם רעות, שלקתה בחרדה אחרי אזעקה נוספת ובכתה על שגרת חייה הדורשים שהייה ממושכת במקלטים, והחליטה להציע לאמה לעצב חולצה שעליה יופיע ציור שלה, וברווחים של המכירות הן תוכלנה לרכוש צעצועים ואביזרים למקלטים של ילדים בדרום.
2 צפייה בגלריה
נד נד
נד נד
נד נד
(יח"צ)
כדי לקדם את המיזם שלה, נועם החלה לצייר ציור יפהפה של זברה צבעונית, ואותה הדפיסו על גבי חולצות כותנה נעימות העשויות מ- 100% כותנה ו- 100% תרומה למען ילדי הדרום. את החולצה המיוחדת, הנקראת Noam Top, תוכלו למצוא באתר נד נד בדף הפרוייקט "NadNed מחזירה אהבה".
לדברי האם רוית, "נועם שלי, היא ילדה שכולה לב. ההזדהות של נועם עם ילדי הדרום ריגשה אותי מאוד, שהרי נועם רצתה לעזור ולהקל במעט על תחושותיהם הקשות של ילדי הדרום, הנאלצים לשהות זמן רב במקלטים, ולכן לא יכולתי לסרב לה והתגייסנו כולם למען המטרה המקסימה", מסכמת רוית.
מהו מותג נד נד?
אמה של נועם, רוית משעלי, היא המייסדת של מותג בגדי הילדות נד נד (Nadned.co.il), מעצבת אופנה צעירה שהחליטה לייצר ליין בגדי ילדות המשלב נוחות ועיצובים ייחודיים שכל אם פאשניסטית רוצה לבנותיה. באתר נד נד תמצאו מגוון רחב של פריטים מקסימים לילדות כמו חליפות, שמלות ערב מהממות, מכנסיים בגזרות שונות, ז'קטים הורסים והמון סטייל. כלל בגדי הקולקציה נתפרים כאן בישראל והבדים נבחרים בקפידה על ידי רוית עצמה. האיכות של הבדים בהחלט בולטת – רכים, נוחים, וללא תחרות ובדים סינטטיים, אלא רק כאלו המבוססים על כותנה איכותית ולייקרה.
פרויקט "נד נד מחזירה אהבה" הוא לא הראשון של נועם
מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שנועם נרתמת לעזרה. אחותה הקטנה של נועם רגישה לגלוטן (צליאקית), ולכן בעבר היא וחברתה אפו יחד עוגיות מיוחדות ללא גלוטן וחילקו לעוברי אורח בשכונה, על מנת לעלות את המודעות לחולי צליאק. אם כך, נראה שעתיד נוצץ בהחלט ממתין לקטנטנה.
שמלות ערב שבהחלט מתכתבות עם הלב החם של המותג
אתר נד נד הוא לא עוד אתר סטנדרטי לבגדי ילדות, אלא אתר שמציע עיצובים לא שגרתיים וחוויית רכישה יוקרתית, כאילו נכנסים לחנות בכיכר המדינה, רק אונליין. הצבעים, הסרטונים והמראה של הבדים בהחלט תורמים לאווירה. מלבד החולצה המהממת של נועם, קטגוריית שמלות הערב באתר בולטת במיוחד, בה מצאנו מספר שמלות שכדאי להכיר:
ANASTASIA DRESS - שמלת ערב הורסת עם פפיון גדול המתכתבת עם האסתטיקה הייחודית של מותג נד נד. השמלה עשויה מבדים איכותיים בשילוב בד טול בחלק התחתון, וחצאית קלוש רחבה המעניקה לה מראה בובתי קסום. השמלה מושלמת לאירועים ומגיעה בכמה צבעים לבחירה.
ADELE DRESS - שמלה מתוקה בעלת גזרה מחמיאה לגוף, נוחה מאוד ועשויה מבד סאטן משובח ובד טול רך ונעים, הנחתמת בשני בפפיונים יפה בצידיה.
NINA JAMPER - שמלת סרפן מהממת העשויה מבד כותנה גמיש בטקסטורת וופל. השמלה מעוטרת במלמלות מתוקות ועם אלמנט כיווצים המעטר את הסרפן מכל כיוון ויוצר מראה בובתי נוסטלגי.