למעשה, בישראל יש בערך 200 ימים שבהם השמש חזקה, יוקדת וחבל יהיה לא לעשות בה שימוש, כך שברור מדוע אותם לוחות סולאריים הפכו ללהיט של ממש. העניין הוא פשוט: אם יש לנו את היכולת ואת הידע לקחת את השמש ואת האנרגיה שלה, להשתמש בה ובעזרתה להפיק חשמל ולחמם, למה שלא נעשה זאת? אומנם כולנו מכירים את אותם קולטים בהקשר של דודי שמש אשר מאוד נפוצים במחוזותינו, אך בפועל, אנחנו רואים שהיום השימוש בקולטים מאוד התרחב. למעשה, בד בבד עם העלייה במודעות לשמירה על הסביבה, אנחנו רואים שצצו להם עוד ועוד קולטים סולאריים שלמעשה עומדים על גגות גדולים, קולטים את השמש ובעזרתה מייצרים חשמל. לכן, אם גם אתם חושבים על שילוב של קולטים כאלה במפעל שלכם, במבנה התעשייה שעומד לרשותכם או בכל מקום אחר, אתם צודקים. יש לכך אינספור יתרונות, גם ברמה הכלכלית והאישית שלכם, אז למה לחשוב פעמיים?
1 צפייה בגלריה
(צילום: FREEPIK)
איזה קולטים סולאריים שווים את ההשקעה שלכם?
אם יש משהו שלא פעם מונע מאנשים את האפשרות לקנות קולטים סולאריים זו ההשקעה הכלכלית שזה דורש מאתנו אתם יכולים לפנות לחברת גלובל סולאריס ולקבל מידע מקיף ומלא אודות התקנת לוחות סולאריים על הגג שלכם. כמובן שצריך להשקיע כסף לא רק בקולטים עצמם, אלא גם בהתקנה שלהם ובכל המערכת הנלווית לעניין, מה שמסביר מדוע מדובר בסופו של דבר על הוצאה כלכלית לא קטנה. יחד עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שזו בחירה נפלאה, כי למרות שיש כאן השקעה כלכלית, היא כן תחזיר את עצמה. משמעות הדברים היא שאם אתם יכולים לקנות קולטים סולאריים איכותיים וכמה שיותר גדולים, ברור שכדאי לעשות זאת. זה לא במקרה שעם השנים אנחנו רואים קולטים כאלה על עוד גגות, כך שאין ספק שגם במקרה שלכם זו הולכת להיות השקעה חכמה שתצאו מאוד מרוצים ממנה בעתיד, כאשר תחזירו אותה וגם תתחילו להרוויח ממנה.
איך מתקינים את הקולטים?
עוד דבר שאפשר להבין מדוע הוא מטריד אתכם, זו כמובן השאלה איך מתקינים קולטים סולאריים. לא מדובר על עניין של מה בכך ולכן, אפילו אם יש לכם גישה לתחום הזה ואפילו אם אתם מאמינים ביכולות שלכם, כדאי שתעצרו לרגע. למעשה, היום כל חברה שיכולה למכור לכם קולטים סולאריים מסוגים כאלה ואחרים, יכולה גם להציע לכם שירותי התקנה. לכן רצוי לבדוק את האפשרות הזאת ולהזמין שירותי התקנה לקולטים, כי כך הסיכוי שהם יעשו עבודה טובה יותר תהיה יותר גדולה. מדובר על עבודה שניתן לבצע היום במהירות, כך שבהחלט ניתן לומר שחבל על כל יום שעובר. השמש היוקדת אצלנו בישראל מהווה מקור הכנסה נפלא לכל מי שכבר התקין קולטים סולאריים על גג הבניין שלו, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגה?