הלוואות הפכו לתחרות בין הגופים השונים בשנים האחרונות. כל מקום רוצה להציע לנו משהו שונה ויותר משתלם. הלוואה לכל מטרה היא מבין ההלוואות הפופולריות ביותר כיום. לא תמצאו גוף שלא מציע אותנו, לרוב כל הגופים יהיו עם אותה הריבית אך השוני ביניהם הוא פרק הזמן מתחילת התהליך ועד שהכסף נמצא אצלכם בחשבון.
איך עושים את זה?
הבעיה האמיתית היא לא איך עושים את זה אלא איפה. ריכזנו לפניכם את כל המקומות אשר מציעות הלוואות לכל מטרה:
  • בנקים - הבנק בו אתם נמצאים אמור לספק לכם את השירות הטוב ביותר מבחינת שער הריבית. יש לו כבר את כל המידע עבורכם.
  • בנקים אחרים - תוכלו לגשת לבנקים אחרים ושם תקבלו אפילו הצעות מרשימות כדי שזה יגרום לכם לעבור אליהם. סביר להניח שתקבלו שם הצעה די טובה.
  • הלוואה חברתית - בטח כבר שמעתם על מקומות המציעים לכם הלוואות חברתיות, כמו מיטב דש, בלנדר ועוד… לא תקבלו שם סכום גבוה, ההליך הוא ביחס למקומות אחרים ארוך יותר. מבחינת שיעור הריבית ייתכן ויהיה לכם משתלם
  • מימון ישיר - חברה בבעלותה של ביטוח ישיר, הגוף הזה מוכר בשל הלוואות שונות שהוא מעניק, ברוב המקרים שם לא תמצאו את הדיל הטוב ביותר אך שווה בדיקה.
  • חברות אשראי - ישראכרט, ויזה ונוספות יספקו לכם מתן שירות הלוואות. היתרון הבולט של החברות האלה הוא המהירות בה נכנס הכסף לחשבון, אך מצד שני הריבית גבוהה.
אלו החברות שהכי משתלם לכם לבדוק, כמובן שיש עוד אופציות כמו הלוואות דרך קופת הגמל שלכם או דרך חברות חוץ בנקאיות. לדעתנו, תחת מספר האופציות שנתנו לכם תמצאו את התוצאה הטובה ביותר.
לענייננו, תוכלו לקבל הלוואה לכל מטרה על ידי הגעה לגוף ממנו אתם רוצים לקבל את הלוואה, שם תקבלו את החוזה, תבחרו את כמות התשלומים הרצויה ואת הסכום שאתם רוצים לקחת. צריך לחכות עד שיתקבל אישור. ברוב המקרים, אם יש לכם עבר תקין והכנסה מסודרת התהליך הוא לא ארוך ולוקח מספר דקות. היום אפשר גם לבקש הלוואות לכל מטרה דרך האינטרנט.
חשוב לדעת!
הלוואה לכל מטרה, כשמה כן היא. אפשר להשתמש בה לכל דבר בו תחפצו. יתר על כך, אין לכם שום חובה לעדכן את מקור ההלוואה במה אתם מתכננים להשקיע את ההלוואה הזו. לפעמים, עדכון מקור ההלוואה יכול להפחית לכם בשיעור הריבית, בדרך כלל כאשר מדובר על השקעה בנכס. הלוואות לכל מטרה משמשות אותנו בעיקר לדברים שאנחנו צריכים כאן ועכשיו: מימון התואר לילד, טיול גדול אליו אנחנו נערכים, בר מצווה או כל אירוע משפחתי דומה, רכב ועוד… הכי חשוב זה לדעת להגביל את עצמכם ולהחזיר את ההלוואה ברגע שאתם יכולים, אמנם מדובר על שירות נוח אך הריבית די גבוהה.