אנו מעניקים מענה לכל סוגי הפינוי. במסגרת שירותינו אנו מבצעים פינוי של בתים פרטיים, פינוי של דירות, חצרות, גגות ומחסנים.
צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון? התקשרו אלי עכשיו 050-7454504
פינוי דירה עמוסה פסולת עקב אספנות כפייתית אספנים כפייתיים סובלים מדפוס התנהגות חסר שליטה. הם נוטים לאסוף חפצים חסרי ערך ופשוט לצבור אותם בביתם ללא תקנה. מצב זה עשוי להגיע לרמות קיצוניות בהן מדובר בהררי אשפה מזוהמת הממלאים את כל חדרי הבית עד אפס מקום, כמו גם החצר וחללים משותפים בבניין. לא רק שהאספנים הכפייתיים חיים בסבל, הם גם גורמים למטרד מסוכן לכל הסביבה. חייבים לשים לזה סוף ולפנות את כל הפסולת.
מדובר בעבודה קשה המתבצעת בתנאים לא נעימים. הצוות המפנה חשוף לסכנות רבות וזוהי אינה עבודה למי שאינו מנוסה בכך ושאינו ערוך בהתאם.
צריכים עזרה עם אגרן כפייתי? התקשרו אלי עכשיו 050-7454504
1 צפייה בגלריה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
(צילום: שי פינוי דירה)
פינוי דירה אחרי פטירה פינוי דירה אחרי פטירה דורש תהליך ארוך של מיון חפצים ופינויים מהדירה. לא רק שאין לכם זמן לעשות זאת, בתוקף הנסיבות זוהי יכולה להיות משימה קשה מבחינה נפשית. לשהות בביתו של קרוב משפחה יקר שהלך לעולמו ייאלץ אתכם להתמודד עם כאב וזיכרונות, וזאת לצד העבודה הקשה. חברה לפינוי דירה בנתניה תחסוך לכם את ההתמודדות וכל התחושות הלא נעימות. אנו נבצע את העבודה בשבילכם.
אם יש בדירה חפצים שניתן להשתמש בהם, אנו נבצע מיון ונתרום את מה שאפשר למשפחות נזקקות. כך תוכלו גם לסייע לנזקקים וגם לקבל פתרון לפינוי הדירה במהירות.
צוות פינוי דירות וותיק ומנוסה בנתניה פינוי דירה בנתניה הוא משימה המביאה איתה אתגרים רבים. מדובר על עבודה קשה הגוזלת זמן רב, ולכן יש לעשות אותה עם צוות מקצועי המסוגל לבצע אותה במהירות. רק חברת פינוי יכולה להתמודד עם כל האתגרים של הפינוי.
חברת שי פינוי דירה עוסקת בפינוי תכולה כבר למעלה מעשרים שנה. אנו מבצעים פינוי רהיטים, פינוי מכשירי חשמל, פינוי בגדים ישנים וכל סוג של תכולה מיותרת. אנו מספקים לכם צוות אמין וחרוץ המבצע את העבודה במהירות.
מפנה בתים אחרי מעבר לדיור מוגן מעבר לדיור מוגן הוא מאורע מרגש, אך יש בו גם לא מעט לחצים נפשיים. זוהי תקופה של שינויים משמעותיים בחיים ועלינו לעמוד לצידם של ההורים ברגעים הללו. בוודאי שלא נרצה להעמיס עליהם דברים המוסיפים עוד לעומס הנפשי. אך לקראת המעבר יש גם לפנות מהדירה הישנה את כל החפצים.
מדובר בכמות גדולה של חפצים וברובם אין יותר צורך. אנו מעניקים לכם שירותי פינוי הכוללים מיון כל החפצים והוצאתם מהדירה. לאחר הפינוי תוכלו למכור או להשכיר את הדירה. כך תיהנו משקט נפשי ותפחיתו את העומס על ההורים המבוגרים.
ניקיון בתים מזוהמים ומלוכלכים כאשר מתמודדים עם בית שהוזנח והצטברה בו זוהמה רבה, הדרך היעילה ביותר להיפטר מהאשפה ולחדש את הבית היא באמצעות חברת פינוי דירות. לא פשוט לטפל בבעיה ולפעמים אפילו אינכם יודעים מהיכן להתחיל ומה לעשות עם כל האשפה. מדובר בעבודה רבה ולכן פשוט ויעיל יותר לפנות לחברת פינוי. אנו נבצע זאת עבורכם ונעניק פתרון לכל הזוהמה, ערמות האבק והחפצים המיותרים בדירה.
כמה עולה פינוי דירה בנתניה בטרם הפינוי אנו רוצים לתת לכם הצעת מחיר. אך לצערנו איננו יכולים לזרוק סתם כך טווח מחירים בשיחת טלפון. מחיר פינוי דירה משתנה בהתאם לגודל הדירה, כמות החפצים ומשתנים שונים. לכן אנו נוהגים לבקר בנכס על מנת להתרשם מהיקף העבודה ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת. כל פרט קטן משפיע על העבודה ולכן נרצה לבדוק האם יש מעלית, האם יש חנייה וגישה, האם יש צורך במנוף, פירוק רהיטים וכו. רק כך נדע להגיד לכם את העלויות. אל דאגה, אין צורך בהתחייבות מראש.