מעבר דירה טומן בחובו שינוי משמעותי ומרגש. כשאתם מחליטים לעבור לנתניה, מדובר בשינוי שעשוי להשפיע על חייכם לטווח הארוך. על פי רוב זהו שינוי חיובי, שכן נתניה היא עיר אטרקטיבית עם שפע מקומות עבודה ובילויים. אבל כדי לעבור דירה יש לכם עוד דרך ארוכה, ואתם תזדקקו לשירותי הובלות איכותיים כדי להעביר את כל החפצים הרבים והכבדים. חברת הובלות באזור נתניה היא החברה שאליה צריך לפנות כדי לבצע את המעבר כראוי.
מהי חברת הובלות טובה אם רוצים לבצע את המעבר כראוי, לא מספיק להזמין חברת הובלות בנתניה, אלא חשוב שזו תהיה חברה איכותית המעניקה את השירותים הטובים ביותר. אחד הדברים הראשונים שכדאי לבדוק הוא הניסיון שיש לחברה בתחום. האם מדובר בחברה שיש לה דריסת רגל בשוק ההובלות, או שמדובר בחברה שהוקמה לא מזמן? דבר שני, חשוב לבקש מהנציג לשלוח לכם הצעות מחיר רלוונטיות. כשפירוט המחירים נמצא לפניכם, תוכלו להשוות בין הצעת המחיר של החברה למחירים הקיימים בשוק עבור שירותים, ולבצע את ההחלטה הנכונה עבורכם. כמו כן, בימינו אדיבות היא חלק מהשירות. בסופו של דבר אתם צריכים להרגיש בנוח כשאתם פונים לנציג של חברת ההובלות.לםיכך, כדאי לפנות לחברה שמסבירה פנים ללקוחותיה.
1 צפייה בגלריה
גורילה הובלות
גורילה הובלות
גורילה הובלות
(צילום: FREEPIK)
כך תארזו בלי בעיות חברת הובלות טובה היא המפתח להצלחת המעבר, אבל לא רק. כדי להצליח באמת, חשוב להתחיל להתכונן להובלה. אחד הדברים המשמעותיים ביותר שאפשר לעשות הוא להתחיל לארוז. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לארוז:
אורזים תחילה את מה שאתם לא צריכים לא יודעים מאיפה להתחיל? התחילו עם החפצים שאתם לא משתמשים בהם. עזבו רגע את כלי המטבח שבהם משתמשים לעתים קרובות, ועיברו לבגדים חורף, ספרים או מצעים שאתם לא משתמשים בהם כרגע.
ערכו רשימה מסודרת לא רוצים לאבד את הראש בתוך המעבר? ערכו רשימה של כל הדברים שאתם מתכוונים לארוז בזמן הקרוב. סמנו ב"וי" את כל הפריטים שנמצאים כבר בארגז. כדי להקל על עצמכם, תוכלו להתחיל לארוז לפי חדרים - חדרי ילדים, מבוגרים, מטבח, אמבטיה ועוד.
דעו מה יש בכל ארגז. לצד הרשימה שאתם עושים, חשוב לסמן על גבי הארגז את כל הפריטים הנמצאים בתוכו. כך גם המובילים ידעו מה יש בכל ארגז ויזהרו יותר.
שימו לב לחפצים שבירים ארזו בעדינות פריטים שבירים כמו צלחות, אגרטלים, כוסות, תמונות ועוד. כיתבו על הארגז את המילה "שביר" כדי שהמובילים ידעו להיזהר.
השתמשו בחומרים אריזה איכותיים. לא, ארגזים מהסופר אינם פתרון טוב לחפצים שלכם. מדובר בקרטונים בלתי איכותיים שעלולים רק לפגוע בחפצים. אם רוצים לארוז לבד, כדאי לרכוש חומרי אריזה במיוחד.
לא חייבים לארוז לבד אם ארגזים ומסקנטייפ לא ממש מדברים אליכם, אינכם מוכרחים לארוז לבד. לחברת הובלות שמכבדת את עצמה יש שירות מיוחד: שירותי אריזה. אורזים מקצועיים מגיעים עם כל החומרים הדרושים לאריזה עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. השירות מתאים לאנשים שאין להם זמן, וגם לכל מי שאין לו היכולת לארוז לבד. מעבר לכך, שירותי האריזה כוללים פירוק והרכבה של רהיטים. אם יש רהיטים מורכבים, האורזים ידעו לעזור ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.