במיוחד בשביל כל מי שחיפש יהלומי מעבדה בארץ ולא מצא: X Lab Diamonds היא רשת חדשה לשיווק בלעדי של יהלומי מעבדה, ועכשיו הרשת פתחה גם סניף בקניון עיר ימים בנתניה, בקרוב אפשר יהיה למצוא אותה בפריסה כלל ארצית בקניונים בארץ. מה הם יהלומי מעבדה? המדע מלמד אותנו כי יהלום הוא בבסיסו פשוט פיסת גרפיט ששכנה במעמקי האדמה בתנאים של לחץ גבוה ביותר. תנאים מיוחדים אלה גורמים לגרפיט השחור הפשוט לעבור שינוי מולקולרי פנימי שבסופו הופך החומר לאבן החן הצלולה והיפהפייה שאנו מכירים בתור יהלום. כעת כל מה שנותר הוא לחפור מכרות עמוק לתוך האדמה ולחלץ מתוכה את היהלומים שלנו. אולם לשמחתנו, ההבנה של תהליך היצירה של היהלום פותחת בפנינו אפשרות מושכת וכדאית הרבה יותר: ייצור סינתטי של יהלומים בתנאי מעבדה, כך שניתן ליצור יהלומים בתהליך פשוט, מהיר וזול הרבה יותר – כל זאת מבלי לפגוע במראה, בעמידות או באיכות היהלום עצמו. כלומר, אנחנו מקבלים יהלום עם תכונות הזהות ליהלום אמיתי, רק שהוא הוכן במעבדה ובזמן קצר הרבה יותר.
2 צפייה בגלריה
אקס לאב חנות נתניה
אקס לאב חנות נתניה
אקס לאב חנות נתניה
(צילום: גדעון לוין)
מה יפה יותר – יהלום מעבדה או יהלום כריה? אם עדיין יש לכם ספק, תנו לנו להבהיר אחת ולתמיד: יהלומי מעבדה ויהלומי כריה נראים לחלוטין אותו דבר! מדובר בחומרים זהים מבחינת מולקולרית, וככאלה הם זהים מבחינת הצבע, המרקם, הצלילות, הצבע וכן הלאה. יהלומי מעבדה מיוצרים כיום באיכות גבוהה כל כך, שהם זהים לחלוטין ליהלומי כריה מבחינת הרכב כימי, פיזי, אופטי, וכל אחד משאר הקריטריונים המחמירים שמציב עולם הגמולוגיה להערכת שוויו של יהלום. למעשה, הדרך היחידה להבחין בין שני הסוגים היא לפנות לייעוץ אצל מומחים בתחום אשר יבחנו אותם מקרוב בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם. במילים אחרות: כאשר אתה מציע נישואין לבחירת ליבך, או כאשר את בוחרת לעצמך את שרשרת היהלומים שתחמיא באופן הטוב ביותר לשמלת הערב שלך – אין ספק שיהלומי המעבדה יכבשו את ליבכם ביופי, באלגנטיות ובאיכות הגבוהה שלהם. הבחירה הנכונה עבור הסביבה תעשיית יהלומי הכרייה מודעת כבר עשרות רבות של שנים לנזק הסביבתי שהיא יוצרת: חפירת המכרות הורסת יערות, מצמצמת משמעותית את אזור המחייה של חיות הבר המקומיות, ושינוע היהלומים בכל רחבי העולם מוסיף אף יותר לזיהום האוויר והסביבה שנוצר. בנוסף, המכרות ידועים לשמצה בתנאי העבודה הקשים עבור הכורים העובדים בהם, מה שעוזר להנציח דינמיקה של ניצול, פגיעה בזכויות אדם והצבת העובדים בסכנה תמורת שכר נמוך במיוחד. בעוד שתעשיית היהלומים העולמית אינה ממהרת בהכרח לפתור את הבעיות הקשות האלו, הייצור של יהלומי מעבדה מציע פתרון ירוק, נקי וחדשני לבעיה. ייצור מלאכותי של יהלומים הוא ידידותי לסביבה, זול יחסית, ויכול להיעשות בכל מדינה ובכך למנוע ניצול של אוכלוסיות מוחלשות. יהלומים כבר הפכו מזמן לחלק מחיינו: הם אבן החן המבוקשת ביותר כאשר אנו רוצים לקנות תכשיט ייחודי באמת, או כזה שיביע את רגשותינו העמוקים כלפי אדם אחר. לכן שמנו לנו למטרה לספק ללקוח מוצר ייחודי ויפהפה במחיר שנותן לו ערך אמיתי. אז איפה קונים יהלומי מעבדה בנתניה? בשורת יהלומי המעבדה כבר תופסת פופולריות ברחבי העולם, אולם רק עכשיו מתחילה לשים פעמייה אלינו לארץ. רשת X Lab Diamonds הוקמה על מנת לשנות את המצב הזה. בשלב הראשון נפתחה בקניון הגדול (עופר) בפתח תקווה החנות הראשונה שמשווקת אך ורק תכשיטי זהב המשובצים באופן בלעדי ביהלומי מעבדה. חנות יהלומי המעבדה בפתח תקווה זכתה להצלחה כבירה כבר עם פתיחתה, וכך מתאפשר לרשת להתרחב לכל פינות הארץ ולספק תכשיטי יהלום מעבדה איכותיים לכל דורש. חנות היהלומים בנתניה תקעה גם היא יתד בקניון ונחשבת לחנות היפה ביותר בקניון לדעת רבים וטובים.
2 צפייה בגלריה
אקס לאב דיאמונדס רכישה
אקס לאב דיאמונדס רכישה
אקס לאב דיאמונדס רכישה
(צילום: יעל לב)
חלוציות בעולם היהלומים מותג X Lab Diamonds הוקם מתוך ראיה של כל אותם לקוחות שלא יודעים איפה קונים יהלומי מעבדה אבל מעוניינים להצטרף למהפכה ולהתחיל לרכוש תכשיטים מעוטרים באבני חן יוקרתיות אלה. הרשת חרטה על דגלה חלוציות במלוא מובן המילה: תכנית עסקית מהפכנית, יהלומים מודרניים שאינם פוגעים בסביבה, וכמובן גם עיצוב חדשני וייחודי. בחנויות X Lab Diamonds תוכלו למצוא תכשיטים ייחודיים שלא ניתן לרכוש בשום מקום אחר, שעוצבו עם יצירתיות, סגנון וטעם. אז אם גם אתם מחפשים חנות יהלומים בנתניה שתציע לכם מחירים נהדרים, שלל עיצובים שלא יותירו אף אישה אדישה וחווית קנייה מהמשובחות שקיימות בארץ - אתם מוזמנים לקפוץ לחנות המדהימה בקניון עיר ימים. האם זה באמת משנה את כללי המשחק? דיברנו על כך שאנחנו מקבלים את אותו היהלום עם אותן התכונות, אבל מה הוא הערך המוסף האמיתי מבחינתנו הצרכנים? מה אנחנו מרוויחים מהשינוי המשמעותי שעובר עולם היהלומים? מחיר של יהלומי מעבדה הוא זה שמשנה את כללי המשחק. נשווה צמידי טניס מיהלומי מעבדה לעומת צמידי טניס מיהלומי כרייה ונראה הבדל של אלפים רבים של שקלים. צמיד טניס 3 קראט שעולה באקס לאב בסביבות 8500 ש"ח, עולה אצל המתחרים בסביבות 16-17,000 ש"ח, כלומר פי שניים. אז כן, מדובר על בשורה אמיתית לחובבות וחובבי התכשיטים, כאלה שרוצים להנות מאיכות, אסטתיקה ותמורה מצוינת למחיר. מוזמנים לגלוש באתר ולהתרשם מהמגוון הרחב ומהמחירים המצוינים - https://www.xlabdiamonds.co.il/