בימי הקורונה אנחנו מבלים הרבה יותר באינטרנט וצמודים לטלפון הנייד ולמחשב. חיפשנו אתרים מעניינים בתחום הרכב כדי להרים כתבה על האפשרויות בתחום. אחד העורכים שהוא מומחה רכב גדול המליץ על האתר: GEAR.CO.IL. נכנסנו לשוטט והתאהבנו. כבר ממבט ראשון ניתן לזהות שמדובר כנראה באתר הכי טכנולוגי, חדשני ומעניין בתחום. גן עדן למי שמחפש לרכוש רכב חדש או מיד שנייה, וגם מקום אדיר לשוטט אם אתם סתם מתעניינים בכל מה שקשור בעולם הרכב.
למשל, אפשר להשוות באתר במחשב ובמובייל בקלות בין 4 דגמי רכב שונים וזה נראה נפלא. כלי הסינון שהאתר מעמיד הם קלים, מגוונים, ברורים ויעילים מאוד. כל אחד יכול לבחור לעצמו את הסינון הטוב ביותר עבורו, כגון: קטגוריית רכב, מספר מושבים, מחיר, נפח תא מטען, צריכת דלק, וציון בטיחות.

3 צפייה בגלריה
השוואת רכבים בפורטל הרכב גיר
השוואת רכבים בפורטל הרכב גיר
השוואת רכבים בפורטל הרכב גיר
(צילום מסך)

השוואת הדגמים נעשית בצורה מיידית, ברורה ומקצועית. ניכר שהאתר הוא אובייקטיבי ונותן תמונת מצב אמיתית. מול מתחרים וותיקים, נראה האתר חדשני ועשיר בנתונים, בתמונות ובסרטוני וידאו באיכות גבוהה. האתר נעים לעין ללא רעש מיותר עם חווית שימוש מעולה.
אנשי מקצוע שאיתם התייעצנו קבעו כי מדובר באתר מושקע בעלות של מאות אלפי שקלים, אחד המובילים בעולם טכנולוגית, כזה שמביט עין בעין עם אתרי הרכב המובילים בעולם.
אם אתם לפני רכישת רכב חדש או משומש או אם תרצו להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הרכב, בארץ ובעולם, תקבלו באתר זה אינפורמציה רבה הכוללת מפרטי רכב מלאים, מחירון רכב, מבצעי רכב, מבחני רכב, חוות דעת על דגמי הרכב השונים, תמונות כל דגמי הרכבים ועוד. האתר מספק כלים שימושיים שיסייעו לכולנו למצוא רכב מתאים על פי המשתנים הקרובים לליבנו.

3 צפייה בגלריה
כתבה בפורטל הרכב גיר
כתבה בפורטל הרכב גיר
כתבה בפורטל הרכב גיר
(צילום מסך)

נוח מאוד לעבור בין כל דגמי הרכב המקוטלגים תחת קטגוריות הרכב ויצרני הרכב השונים, ומשם להגיע לכל גרסאות הדגמים, בצורה נוחה ושימושית. התפעלנו מאוד מרמת העיצוב והטכנולוגיה של האתר והייתה לנו חווית משתמש נהדרת.
מייסד ובעל האתר, קובי זוילי, הוא חובב רכב מגיל קטן וזוכר את עצמו מסתובב באולמות התצוגה ובתערוכות הרכב בארץ ומסביב לגלובוס כדי להכיר מקרוב את כל דגמי הרכבים והטכנולוגיות החדשות. קובי מספר: "האתר בוחן כל רכב חדש ומבצע נסיעת מבחן לצורך סיקור אמיתי. אנו מבצעים עבור הגולש השוואה מיידית לכמה דגמים מתחרים, כולל יתרונות וחסרונות לכל דגם וציון סופי. גולשים שמחליפים רכב מדי שנתיים נכנסים כדי להתעדכן וללמוד מה מציע ומחדש להם השוק".

3 צפייה בגלריה
זוילי קובי בנסיעת מבחן של רכב יוקרה
זוילי קובי בנסיעת מבחן של רכב יוקרה
זוילי קובי בנסיעת מבחן של רכב יוקרה
(יח"צ)

כמו רוב התחומים בעולם בזמן הקורונה, גם תעשיית הרכב ספגה מכה קשה בחצי השנה האחרונה. זוילי מבחין בהתאוששות בחודשים האחרונים: "אולמות התצוגה היו סגורים ורוב המכוניות היו בחניה בתקופת הסגר, אך כרגע השוק מתחיל להתאושש והביקוש לרכבים גובר. ברור שלא יישברו שיאים חדשים במכירות השנה, כמו שקרה בכל שנה בעשור האחרון. אנו רואים יציאה מהמשבר, אנשים נמנעים מנסיעה בתחבורה ציבורית וכרגע המספרים לא מאוד רחוקים מאלה של הקיץ שעבר. יבואנים וחברות הרכב התאימו את תנאי הרכישה לתקופת הקורונה, ובנוסף למבצעים ולתנאי מימון נוחים יותר, הציעו למשל אפשרות להחזרת הרכב במהלך חצי שנה מרכישתו עקב איבוד מקור פרנסה של הרוכש".
החזון של האתר הוא להוביל טכנולוגיות חדשות בתחום עבור הגולשים וחברות הרכב.
"אנו עושים הכל כדי ליצור תקשורת ישירה וקלה בינינו לבין הגולשים, ובין הגולשים לחברות הרכב. המטרה היא להימנות בין אתרי הרכב הטובים בעולם ולהוביל בפתרונות דיגיטליים עם מעבר השוק לאונליין".