1 צפייה בגלריה
צילום: ליאור יוסף
צילום: ליאור יוסף
צילום: ליאור יוסף
ליאורה לוי תמוקם במקום השלישי, אחרי יו"ר האופוזיציה במועצת העיר, הרצל קרן, ולביא-אזולאי תדורג רביעית: לוי (35, גרושה+2) נולדה בפרבר של פריז ועלתה ארצה לבדה בגיל 18, מטעמי ציונות, בעוד הוריה ושני אחיה נשארו בצרפת.
היא בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב מטעם הטכניון ותואר שני במינהל עסקים מטעם האוניברסיטה הפתוחה. ב-11 השנים האחרונות עובדת לוי בחברות הייטק שונות כמהנדסת תוכנה.
"עבדתי בחברות הייטק בתל אביב וברעננה, וכאימא היה לי חשוב להתקרב לבית. כך עברתי לעבוד בחברת הייטק באזור התעשייה בנתניה", מספרת לוי, התומכת בעידוד חברות היי-טק לעבור לנתניה, כדי לתת מענה לאוכלוסייה הצעירה בעיר.
"יש לנו מכללה עם סטודנטים איכותיים, וצריך לספק להם מקומות תעסוקה בתקופת הלימודים ובעת השתלבותם בשוק העבודה. כך נצליח להשאיר את הדור הבא בעיר. יש לנו עיר מדהימה, וכחברת מועצה אני רוצה להפוך אותה לעיר שפונה לעתיד, ומהווה מקום מגורים אטרקטיבי לאוכלוסייה הצעירה".
ענת לביא אזולאי (44, נשואה+2) מתגוררת בשכונת רמת פולג ובבעלותה משרד עריכת דין במרכז העיר, שבו מועסקות עורכות דין בלבד, מתוך גישה של "העצמה נשית וניפוץ תקרת הזכוכית".
היא נבחרה למועצת העיר בקדנציה האחרונה מטעם סיעת "למען נתניה", שחבריה התפצלו ממנה בינתיים. קרן ולביא אזולאי הצטרפו לשטבון, אלכס אברבוך עוזב את הפוליטיקה, דניאל מהרט מתמודד על ראשות רשימת הקהילה האתיופית "דור חדש" ועופר אורנשטיין נשאר לעמוד בראשות הסיעה ומתמודד מטעמה לראשות העירייה.
עד פרישת "למען נתניה" מהקואליציה העירונית, שימשה לביא-אזולאי יו"ר ועדת ההנחות בארנונה, ולאחר הפרישה עברה לעמוד בראשות ועדת הביקורת. במסגרת זו, היא מנהלת מאבק נגד השימוש באזבסט, חומר מסרטן ובלתי-חוקי, והימצאותו באתרים שונים ברחבי נתניה
כן זכורים מאבקיה של לביא-אזולאי לביטול הקמתו של הגן לילדי העובדים הזרים בשכונת סלע, ונגד הפיכת מלטשות היהלומים בשוק העירוני למגורים באופן בלתי-חוקי.
"צריך להזניק את נתניה קדימה, ושטבון וקרן עם הרשימה המתהווה מראה עוצמה אדירה שתשנה את המצב הקיים. אחרי 20 שנה בתפקיד ראש העירייה ויותר מ-40 שנה בעירייה, צריך ראש עירייה חדש וצעיר, ועכשיו יש לנו אלטרנטיבה מצוינת וראויה", אמרה לביא-אזולאי.
"כאשר הכרתי את יוני באופן אישי, גיליתי אדם עם לב גדול, איש שיחה ומנהיג עם חזון. אני בטוחה שהוא יהיה קשוב לכלל התושבים מכל רחבי קשת האוכלוסייה. אני גאה להיות חלק מהנבחרת שהולכת לעשות כל-כך הרבה טוב לעיר. יחד נרענן את העיר".
שטבון: "כראש עירייה, חברי המועצה יהיו שותפים אמיתיים שלי בקבלת ההחלטות ובעשייה למען כל תושבי העיר שלנו. הרשימה שלנו מייצגת את הפסיפס המדהים של העיר נתניה. נמשיך בעבודה קשה עד הבחירות ולאחר הבחירות".
קרן הוסיף: "לאחר הבחירות אנו נהיה הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר, הן בגלל הניסיון והן בגלל הרעננות וההתחדשות. אני חש את האווירה הציבורית ויכול לומר מניסיוני הרב, שיש אוירה של מהפך באוויר ורצון לראות משהו חדש ומרענן, וזאת לאחר שנים רבות כל כך של אותו שלטון בעיר. שלטון ממושך לא מיטיב עם העיר ולא עם תושביה".