1 צפייה בגלריה
יוני ג'ורנו ויהודה זפרני (צילום: אסף פרידמן)
יוני ג'ורנו ויהודה זפרני (צילום: אסף פרידמן)
יוני ג'ורנו ויהודה זפרני (צילום: אסף פרידמן)
הם הבטיחו ליזום פעילויות בשבתות, טענו כי מרים פיירברג־איכר לא תתמודד בבחירות הקרובות והצהירו שהם יהיו מודל לחיקוי. איש התיירות יהודה זפרני הכריז בתחילת השנה על מועמדותו לראשות עיריית נתניה. יוני ג'ורנו, מספר 2 של זפרני פרש מהרשימה המשותפת ורץ ברשימה עצמאית למועצת העיר.
"אני עדיין עומד על כך שיהודה מועמד ראוי ביותר, אני מאחל לו הצלחה מכל הלב ונישאר חברים כי רכשתי חבר אמיתי" אומר יוני ג'ורנו למיינט נתניה.
"עם זאת, הנסיבות השתנו, וכאן לא המקום לפרט אותן, ובשל כך החלטתי לפצל כוחות ולרוץ ברשימה עצמאית למועצת העיר", מסביר ג'ורנו, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית נתניה לשעבר.
"יכול להיות שבעוד חודשיים אהיה במקום אחר, כי פוליטיקה היא דבר דינמי, עוברים בה מפלגות והכל בסדר. אני מקווה מאוד שאהיה חבר מועצה ויהודה יהיה ראש עירייה. בפתק לראשות העירייה אבקש שיצביעו עבורו".
יכול להיות שהשיקול שלך כלכלי?
"אני יכול לומר שהסיבה העיקרית כלכלית, והתמודדות למועצה הרבה פחות יקרה מאשר לראשות העירייה. הצלחתי לגייס כספים לריצה למועצה, ואני מאמין שבחודש-חודשיים הקרובים אגייס עוד. הרשימה שלי תהיה מורכבת מהפסיפס האנושי בנתניה, וכל חבר בה יצטרך לתרום גם בנושא הכספי. לפי הסקר האחרון שביצעתי וההרגשה שלי, לפי זה שכל אדם שני מזהה אותי כשאני מסתובב בעיר, נגיע ל-3-4 מנדטים".
זפרני, לשעבר המשנה למנכ"ל רשת התיירות "אופיר טורס", אמר בתגובה: "כשהחלטתי להתמודד על ראשות עיריית נתניה, הצטרף אליי כמס' 2 מר יוני ג'ורנו, שהחליט בימים אלו להתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר. מאחל לו הצלחה בכל אשר יפנה. אני בטוח שהוא יתמוך בי בבחירות לראשות העירייה. אמשיך להוביל למען שינוי לתושבי העיר נתניה".