פיטר פן וטינקרבל שנלחמים בפיראטים בארץ לעולם לא, סבא טוביה וצבר, הקקטוס המדבר שיוצאים למסע מרתק לצלילי שירי ארצישראל ואפילו אופיר וחבריו הרעבים לתירס חם – שמתופפים בקצב מקפיץ. את החופש הזה מסיימים עם מחזות הזמר האהובים ביותר על הילדים, לצד מתחמי משחקים בהם יוציאו את שאריות האנרגיה.
1 צפייה בגלריה
סבא טוביה | צילום: יח"צ
סבא טוביה | צילום: יח"צ
סבא טוביה | צילום: יח"צ
רגע לפני שהם נכנסים לכיתות או לגנים, פותחים מחברות ומחדדים את העיפרון, יש לילדים שבוע אחד אחרון לצאת להרפתקאות מרגשות ולצבור עוד כמה חוויות שילוו אותם במהלך השנה, וזה ממש לא אומר שאתם צריכים לרוקן בשביל זה את הארנק.
בין התאריכים 26-31.8 יתקיימו בקניון עיר ימים מגוון פעילויות חינם לילדים, כאשר גולת הכותרת היא שלוש הצגות תיאטרון אהובות ופופולאריות. ב-28.8 פיטר יעיף את כל הילדים (גם מי שעדיין ילד מבפנים) לארץ לעולם-לא הקסומה בעזרת כוחן מחשבות טובות, ינצח את הוק המרושע בתחכום ושובבות וינהיג את כל הילדים האבודים והלא-אבודים אל עולם בו הלב מכתיב את מעשינו.
אחריו, ב-29.8 סבא טוביה יזמין את הילדים לחגיגה מוזיקלית סוחפת עם שירי ארץ ישראל שכולנו גדלנו עליהם בשם' יום הולדת למולדת', ביחד עם צבר, הקקטוס המדבר, ואחרון חביב תירס חם הקלאסיקה (30.8) בהפקה מודרנית בהשתתפות ענבלי בא- לי בקצב מטורף לכל המשפחה!
בנוסף, ביום שני (27.8) יוזמנו הילדים לצאת להרפתקאות משל עצמם בשלושה מתחמים ייחודיים: מתחם לייזר טאג – טענו את רובי הלייזר ותכננו את היטב את המהלך הבא, כי את הקרב הזה אתם רוצים לנצח, ואת האויבים, שיכולים להסתתר מאחורי כל פינה, חבית או רשת – להכריע; מתחם מוטורי - לעקוף את כולם במסלול מרוצים עם שלט במהירות האור, ולהוכיח מי באמת מלך השלט (לפחות כשמדובר במכוניות);מתחם קוביות ענק - לבנות ארמון מלכותי מקוביות ענק בעזרתו של אביר אצילי, בהפעלה קסומה ונוסטלגית. (בין השעות: 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00)
בנוסף, ביום שלישי וחמישי יוקם במיוחד עבור הילדים מתחם יצירה קיצי מקורי ומפתח בין השעות: 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00
הכניסה חופשית, קניון עיר ימים, רח' בני ברמן 2, נתניה 09-7738740