מרכז מסחר ותעסוקה חדש צפוי לקום בנתניה בהשקעה של 200 מיליון שקלים. על הקרקע המדוברת ששטחה 6.3 דונם ממוקם כיום מבנה בו פועל סניף של קשת טעמים, צפוי לקום מגדל בין 6 קומות וסך הכול 12,000 מ"ר, שיכלול חניון תת קרקעי, מסחר ומשרדים למכירה בקונספט של מכירת משרדים בשטחים בגדלים של 25 מ"ר – 150 מ"ר בגימור מלא. המבנה החדש יכלול גם חניון תת קרקעי שימנה כ 230 מקומות חניה וחניון עילי לשימוש שטחי המסחר.
1 צפייה בגלריה
צילום הדמייה: נחום כץ
צילום הדמייה: נחום כץ
צילום הדמייה: נחום כץ
קבוצת פדלון – שפונדר העוסקת בייזום והקמה של מתחמי משרדים ומסחר וכן מגורים, רכשה מחצית מזכויות בקרקע ומבנה קיים ברחוב המלאכה בא.ת. פולג נתניה, מידי בעליה של קבוצת BBB שבבעלותה בין השאר רשת "מוזס" ורשת "בורגרים". זוהי עיסקת הנדל"ן המשמעותית הגדולה ביותר לקבוצת המזון עד כה.
שווי הנכס במצבו הקיים כולל המבנה כ 50 מיליון שקלים.עלות ההקמה שלב א (בהתאם לתב"ע הקיימת) של הפרויקט כ 200 מיליון שקלים. את הקמת הפרויקט וניהול תעשה קבוצת פדלון שפונדר יזמות.
כמו כן, במגרש סמוך מקימה קבוצת פדלון שפונדר על מגרש בבעלותה את בית פדלון שפונדר המשתרע על פי כ 20,000 מ"ר מניב ומסחר. לאחרונה רכשה פדלון שפונדר זכויות בניה נוספות לפרויקט זה הנמצא בבניה, בהיקף של עוד 3000 מ"ר מחברת Buy & drive ובעליה אורי דיגמי שלו מגרש צמוד לפרויקט, זאת בהיקף של כ 8 מיליון שקלים. הבניין משלב 2 קומות מסחר ועוד 5 קומות משרדים. נכון להיות נמכרו כ-90% מהשטחים.
לדברי בעלי קבוצת BBB , "הקבוצה ראתה חשיבות גדולה להיכנס לעיסקת נדל"ן בהיקף גדול זה, לצד שותפים שלהם ניסיון רב שנים בביצוע ובייזום פרויקטים נדל"ניים. אנו מאמינים כי אזור התעשיה בנתניה הולך ומגבש קונספט של פנאי לאורך כל שעות היממה לצד תעסוקה, וכי נדרשים בו מיבנים חדישים ומתוכננים לטובת חברות ובעלי עסקים הערים לנגישות הגבוהה של המתחם כמו גם להשקעה הגדולה בניראות שלו ובשיפור התשתיות".