זה סיפור מטורף עם סוף הוליוודי. י.ר פרש לפני עשור ממקום עבודתו ויצא לפנסיה. החברה בה הוא עבד העבירה לבעלותו את הכספים שהצטברו לזכותו בתוכניות הפנסיה. בשנה האחרונה נחרד הגימלאי לגלות שהכסף לא יספיק לו כדי לסיים את חייו בכבוד. הוא שקע בדיכאון עמוק ומיעט לצאת מהבית ולדבר עם בני משפחה ומקורבים.
הוא החל לפגר בתשלומי שכר הדירה. גם במכולת השכונתית נרשם חוב מעיק. בצר לו חיפש הפנסיונר תשובה ולמזלו נתקל בקולגה לשעבר שסיפר לו כי בעזרת חברת "קפטן צ'ק" הוא הצליח לגלות כספים שנשכחו ממנו.
1 צפייה בגלריה
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
(צילום: 123rf)
אנשי "קפטן צ'ק" מיהרו לפגוש את הקשיש בביתו לפגישת ייעוץ חינם. הם אספו במהירות ובמקצועיות את פרטיו ויצאו למלאכת החיפוש. הסיפור הזה הוא אחד מני רבים ועצובים שמתגלים מדי שנה. פנסיונרים שאספו את כספי הפנסיה לא מודעים ולא יודעים איפה לחפש כסף שנצבר לזכותם ומעולם לא פדו. גם במקרה הזה, תוך 3 שבועות נחת בחשבונו של הקשיש סכום אגדי של 670 אלף שקל שמשנה לחלוטין את תמונת חייו. הכל בזכות בדיקה מקצועית ומהירה של חברת חילוץ הכספים "קפטן צ'ק", שמצאה כספים שמעולם לא שולמו לו בטענה כי "לא פנה לבקש אותם"... מחברת "קפטן צ'ק" נמסר: "עבודתנו היא שליחות וכזה גם המקרה המדובר. מצב של פשיטת רגל כלכלית הפך בשבועות אחדים למצב של פנסיה מכובדת. הגענו לפגישת ייעוץ חינמית בלב רחב ופעלנו מהר ועם כל הכלים שבידינו. לא רק שחילצנו עבור הפנסיונר את הכסף, גם נסייע לו בעתיד להסתדר בכל אשר יפנה אלינו".
לבדיקה ראשונית חינם אם גם לכם יש כספים שבאפשרותכם להעביר לבנק כנסו לקישור: https://bit.ly/3fwG7i0
פורסם לראשונה: 10:43, 30.05.21